588 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Drosling af CB 450? Drosling af CB 450?

Hej skal ud og hente en CB 450 om et par dage. Jeg har lige prøvekørt og købt den, men da jeg er 18 skal den drosles??? (Måske). Syntes ikke den er vildere end en droslet gs500 som er det nærmeste jeg ellers har kørt. Hvordan ser det ud med prisen på en drosling i forhold til prisen på at blive snuppet af polisen.

Derudover har jeg hørt om mange der er blevet stoppet på en cykel med formange hk uden at det er blevet opdaget. Er det normalt eller er det bare nogle heldige fyre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drosling af CB 450?
  • #1   27. aug 2006 Min kørelære sagde at man får en bøde på 5000kr, hvis man bliver taget på en MC med for mange hk.

Men gider ikke bruge penge på et droslingskit for de 3 hk jeg har for meget.

• #2   27. aug 2006 Har også selv hørt fra mange og kender et par stykker der har kørt på for stor maskine uden det blev opdaget.
    Meeen man kan jo godt være uheldig.

• #3   27. aug 2006 låner lige din tråd sorry smiley
    Jeg har også en CB 450 S som desværre er droslet. Er der nogle af de kloge hoveder her der ved hvordan man fjerner det.
    Nogle siger at det er knastakslerne (bøvlet).
    Andre siger der er en begrænsning på indsugningen (let).
    Er der en der ved det præsist så vil jeg blive meget glad.

Peter

• #4   27. aug 2006 jeg vil da mene det er indsugningen der er ændret.
    På nogle maskiner bliver der sat en mindre skive ind..
    Mener vil ikke gøre mig klog på det.

• #5   27. aug 2006 Hvis du vælger at køre på en mc med for mange hk, er det ikke så meget bøden du skal være bange for. Mere det at forsikringen ikke nødvendigvis dækker hvis der sker en ulykke. Det kan blive rigtig dyrt hvis et barn løber ud foran dig og bliver indvalid ! Mht til drosling er det normalt bare indsugningen... Du ku jo bytte med Peter J.

• #6   27. aug 2006 he he ja det ville jo være smart. Jeg er nu ret glad for min motor der spinder som en arrig kat. Så den beholder jeg

Kommentér på:
Drosling af CB 450?

Annonce