{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Det der med Kevlar {{forumTopicSubject}}

Nu har der været en masse diskussion frem og tilbage med hvor godt og hvor skidt folk mener at kevlar er. Linket herunder er til en historie med en der er kørt galt med 100+ MPH (160+ km/t) med kevlar bukser (og andet udstyr) på. Jeg er i hvert fald imponeret over hvor lidt skader han har fået taget i betragtning af hastighed og glidetur.

(link fjernet)

God vind derude og pas nu på jer selv!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det der med Kevlar
  • #1   20. mar 2015 er der ikke lige lovligt meget reklame ang de bukser køb dem køb dem køb dem køøøb dem nuuu......

  • #3   20. mar 2015 RGE: Historien er fra en anden fællesside for motorcykel entusiaster og er amerikansk. Amerikanerne er generelt ikke ret glade for at køre med sikkerhedsudstyr. Jeg tror at det er derfor at han opfordrer til at købe smiley

    Jacob: Ja slagbeskyttelsen er ikke så høj. Men det er den altså heller ikke i 2-3mm læder. At læder så som ofres sidder en hel del mere stramt og dermed holder bedre på slagpuder etc., det kan vi godt blive enige om.. Jeg ville dog til hver en tid stadig være mere bekymret for turen over astfalten.


  • #4   20. mar 2015 Mjaa,
    SKAL man køre i jeans så ja kevlar jeans ja tak.

    Men køber ærligt talt hellere noget der er bedre og ser mindre fancy ud.
    I samme prisleje.
    Han kan jo ikke sidde normalt før primo 2016 smiley

    Men rar reminder. Jeg skal holde op med at køre i mine løbesko smiley
    Og så over til sommerhandsker igen pronto. Skal ikke nyde noget af hudløse håndflader el.lign.


  • #5   20. mar 2015 Cevlar jeans og jakke fra Lindtstrands med CE godkendt beskyttelse, det dur

  • #6   20. mar 2015 Køre selv med kevlar, så dejligt at vide, at det trodsalt er bedre end alm. jeans smiley

    Men hvor købes de jeans? har søgt på google, men fandt kun amerikanske sider.

    Nolge bud?


  • #8   20. mar 2015 ref: #6 Mikkel
    Køge har en kæmpe mc butik der kan de købes.


  • #9   20. mar 2015 Okay, tak Capper!

  • #10   20. mar 2015 kan ikke lige huske hvad de hedder, men søg eventuelt på noget hjemmeside, så burde de vel være der ?? jeg mener i hvert fald de havde dem for et år siden. Thansen i frederikssund har også nogen, ved jo selvfølgelig bare ikke hvor god kvaliteten er smiley

  • #11   20. mar 2015 Har søgt på nettet - men fandt ikke nogle danske butikker - og vil jo helst prøve dem, inden jeg køber dem smiley

    Dem han har taget billeder af, hedder Scorpion Covert Jeans - men ingen danske butikker smiley


  • #12   20. mar 2015 Hmm, nu bliver jeg også helt i tvivl om de markedsfører netop det mærke du vil have i Køge. ??
    læste det mere som overordnet.
    spørg din lokale mc forhandler om han/hun kan få nogle hjem. det burde han/hun næsten kunne så kan du altid få pengene tilbage hvis de ikke fungerer på dig smiley


  • #13   20. mar 2015 Hehe der er sikkert mange bukser der ligner - og godt du nævner den i køge, for ellers kendte jeg kun mc hjørnet, som jeg ikke lige sætter mine ben i, igen foreløbigt smiley

    Men har skrevet til nogle butikker nu smiley


  • #15   21. mar 2015 Claus hvordan er beskyttelsen sat i dem? og hvor mange er der?

    Har nogle, hvor det sidder med velcro og der er på knæ og hoftesiderne - er det, det samme i dine?


Kommentér på:
Det der med Kevlar

Annonce