{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Det der med markedsføring.... {{forumTopicSubject}}

Marketing for kvinder:
Du er til en fest. Du får øje på en lækker mand. Du går hen til ham og siger: "Jeg er temmelig god i sengen!". Dét er Direct Marketing.

Du er til en fest. Du får øje på en lækker mand. Du spørger, om du kan få hans mobilnummer. Den næste dag ringer du ham op og siger: "Jeg er temmelig god i sengen!" Dét er Tele Marketing.

Du er med nogle veninder til en fest. Du får øje på en lækker mand. En af dine veninder går hen til ham og siger: "Hende, der står derhenne er temmelig god i sengen!" Dét er Reklame.

Du er til en fest. Du får øje på en lækker mand. Du går hen til ham og opfrisker hans hukommelse: "Kan du huske vores date for to uger siden, og hvor god jeg var i sengen?" Dét er Customer Relationship Management (CRM).

Du er til en fest. Du får øje på en lækker mand. Du går hen til ham og siger: "Jeg er temmelig god i sengen!" Derefter knapper du din bluse op og viser ham dine bryster. Dét er Merchandising.

Du er til en fest. Du får øje på en lækker mand. Du går hen til ham og fortæller ham, hvor smagfuldt han er klædt, og hvor godt han dufter. Så tænder du hans cigaret, skænker et glas vin for ham og siger: "Jeg er temmelig god i sengen!" Dét er PR (Public Relations).

Marketing for mænd:
Du er til en fest. Du ser en lækker kvinde. Du går hen til hende og siger: "Jeg er temmelig god i sengen, og desuden kan jeg hele natten uden pauser!". Dét er i strid med god markedsføring, er yderst vildledende for forbrugeren og desuden forbudt ifølge Markedsføringsloven.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det der med markedsføring....
Kommentér på:
Det der med markedsføring....

Annonce