{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor kan jeg køre med min ATV?
  • #1   22. mar 2015 Davs Tobias.

    Nej, det må du ikke. Du må på en IKKE indreg. mc kun køre på bane, eller privat grund. Og husk nu for guds skyld udstyret!! Det er ikke så længe siden det gik galt for en ung gut hernede på Faxe egnen..


  • #2   22. mar 2015 Håber da den har 4WD, når du ligefrem vil køre på STIGER med den!

  • #3   22. mar 2015 Du må som sagt ikke. Men jeg kunne nok selv finde på at gøre det, hvis stierne er stort set ubrugte af andre, og de ligger et stykke fra beboelse og andre veje. Møder man nogen er det helt ned i fart osv.
    Bor du ikke tæt på en bondemand hvor du kan få lov at køre i sprøjtespor eller lignende? Det har jeg haft held med.


  • #4   22. mar 2015 Forstår ikke forældre der stikker deres afkom sådan en ATV - de er livsfarlige at få ned over sig. Køb dog hellere en lille moto-cross maskine, hvis man har noget privat grund at drøne rundt på. Dem kan man også komme galt afsted på, men ikke på samme (livsfarlige) måde. Anyways, husk altid det rigtige udstyr!

  • #5   22. mar 2015 #4 enig, jeg mener også de 4 hjulene er dødsfælder, og folk ser altid undrende på mig når jeg siger tohjulede er meget sikrere, indtil jeg forklarer at når man vælter på to hjul ryger man på jorden, men når man vælter på 4 hjul ryger man på jorden med 4 hjul oven på sig..

Kommentér på:
Hvor kan jeg køre med min ATV?

Annonce