{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om halvtag til MC {{forumTopicSubject}}

Jeg bor i øjeblikket på kollegie hvor der er ikke specifikt sted at parkere sin motorcykel udover parkeringspladserne til bilerne. Derfor overvejer jeg at snakke med beboerrådet om muligheden for at inddrage et par af parkeringspladserne (der er mindst 20 ledige pladser) og bygge et halvtag til de motorcykler og scootere som befinder sig på kollegiet. Men jeg kunne godt bruge nogen inputs fra folk som har prøvet at bygge halvtage eller lignende inden jeg kontakter dem.

Min tanke er at det skal være et halvtag med tre lukkede sider, hvor der er plads til 6-8 køretøjer samt ankre i jorden så folk kan låse køretøjerne fast.
Da jeg aldrig har bygget noget lignende vil jeg høre om der er noget i sådan et skur som kræver ekstra omtanke - kan et gulvanker fx holde til at være udenfor og skal det sættes i beton eller kan man skrue det i asfalt? og er der nogen som har noget bud på hvad sådan et halvtag koster? (bare sådan plus minus et par tusind)

Alle inputs med forslag, links til arbejdstegninger og dos and don't er meget velkomne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål om halvtag til MC
Kommentér på:
Spørgsmål om halvtag til MC

Annonce