998 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Michael J
Michael J
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 26

Shoei hjelme, godt sted at købe? Shoei hjelme, godt sted at købe?

Halløj, har forelsket mig i en GT Air Wanderer TC3, og leder som altid hvor man kan gøre et godt køb.
Men sjovt nok, holder de prisen uanset hvor i verden man kigger!
Det lugter lidt af prisaftaler, men måske jeg bare ikke har kigget godt nok smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shoei hjelme, godt sted at købe?
  • #1   3. apr 2015 Hvis du i vejledende udsalgspriser fra producenten, mener aftalte priser, så tror jeg du har ret. Men det er op til de enkelte om de vil følge den pris.

Syntes da man plejer at kan finde dem billigere i bl.a. England og Tyskland, så det virker da lidt mærkeligt, hvis priserne ligger ens.

• #2   3. apr 2015 Bikx og McX hår åbent hus med gode tilbud. Måske du kan finde den der til en god pris

• Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    okt 2008

#3   3. apr 2015 Yeps, har købt en del i UK, også ting der ikke handlede om MC, men lige det her er der absolut intet at hente, prisen siger 4300 DK, Tyskland, England you name it. Syn's det virker mystisk smiley

• #4   3. apr 2015 Der er ingen shoei importør længere og alle forhandlerer handler direkte med producenten i dag. Så det kan være forklaringen.
    Spørgsmålet er så om de danske priser er kommet ned, eller om de andre er kommet op i pris smiley

• #5   3. apr 2015 http://www.fc-moto.de/Shoei-GT-Air-Journey-TC-2 så vidt jeg kan se koster den her ca 3000

• Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    okt 2008

#6   3. apr 2015 MichAsmu: Ja Journey koster 3000 men Wanderer holder sig fint på 4300 ;
    Henrik G: Ja du har nok ret, set fra den positive vinkel så er prisen i DK i fysisk butik næsten den mest fordelagtige (4399 Bikx Næstved) så mon ikke bare jeg må bide i det sure ævle og købe den herhjemme og håbe at sælgeren måske har en god dag smiley

• #7   3. apr 2015 Jeg har lige købt en sort GT Air hos Jens Winther i Roskilde. Den tager de 3500,- for. Hos Aagesen og Enghave MC ville de have 3800,- for den. Ved ikke om dem i flere farver, er dyrere.

Kommentér på:
Shoei hjelme, godt sted at købe?

Annonce