{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Kawa køb - hvilken årgang? {{forumTopicSubject}}

Hej MC brødre/søstre
Jeg skal til at købe min første MC og har storforelsket mig i ZX6R 636'eren, men er lidt i tvivl om hvilken årgang det skal være..!
Har kigget på 2001 modellen og opefter..
I kunne evt. poste nogle for- og "bag"dele ved de forskellige årgange..? Gode/dårlige erfaringer ved denne MC.. Regner med at skyde en 120-140K i projektet smiley
Idéer til andre lign. MC'er har også interesse!.. (600+ at foretrække ;-))

På forhånd tak svarene!!

Mvh. Peter


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawa køb - hvilken årgang?
Kommentér på:
Kawa køb - hvilken årgang?

Annonce