561 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Køb af GSX-R 750 (W) 1992 Køb af GSX-R 750 (W) 1992

Kære alle sammen.

Hvis nu man skulle ud og kigge på overstående maskine, er der så noget ud over det sædvanlige man skal kigge/lytte efter?

Jeg har læst lidt om knastkædestrammer er en svaghed? Kan nogen be/af-kræfte dette?

Maskinen har gået ca 50.000 km

Jeg har forsøgt at søge i forum uden det store held.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af GSX-R 750 (W) 1992
  • #1   19. apr 2015 Har aldrig hørt at der skulle være specielle problemer med knastkæde på dem. Nogle af dem kan have et stort olieforbrug, så kig efter blå røg. Check om den trækker rent fra lave omd og op. Ellers en bundsolid mc med masser af power til sjov

• #2   19. apr 2015 Liltorp - Det var et godt tip, det vil jeg huske. Tak smiley

• #3   19. apr 2015 Det er en super stærk motor der sidder på den, en af de bedste suzuki har lavet, og en af de hurtigste nogensinde fra 0-100... En rigtig solid maskine.. 92´modellen blev lavet med vandkøling og nedvejet ca 30 kg, fra de foregående..... Har kørt lidt af hvert og gennem 28 år, og er super imponeret af dens kraft og gang smiley Men husk det sædvanlige, dæk - kæde og tandhjul - bremseskiver, ofte det man ikke ligger så stor vægt på, men hurtigt en udskrivning på 10-12000 hvis det ikke er up to date. Og motoren den skal ikke have mislyde, den skal lyde helt snurrelige hvis den er i orden. held og lykke

• #4   19. apr 2015 Hvis der er problemer med knastkæden så rasler den i tomgang med varm motor, og det starter lige omkring 60000 km og der forskriver suzuki at den skal skiftes men hvis den bliver skiftet ved 60000 km og maskine har fået skiftet olie og filter efter forskrifterne så er den ikke til at tage livet af. ellers skal du bare tjekke maskinens generelle stand. God handel vi ses på landevejen. Hvad skal du give for sådan en maskine??

• #5   19. apr 2015 Jeg har solgt en i efteråret efter 3 års ejerskab. Kanon cykel. Har ikke haft nogen problemer. Lidt anstrengt kørestilling til længere ture synes jeg, men ellers meget underholdende.

Kommentér på:
Køb af GSX-R 750 (W) 1992

Annonce