{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

Ny motorcykel {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens. Jeg har kigget lidt på en Suzuki GSX 600F, men kender ikke rigtig det store til den motorcykel..
Nogle der ved om det er en fin cykel der er stabil og for det meste bare fungere, eller om den tit har fejl og evt hvilke fejl får den type cykel oftest, hvis der er nogle?
den er fra 1994, har kørt knap 50000km, leveres ny synet til 16500kr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny motorcykel
  • #1   21. apr 2015 Ældre luftkølet motor har hørt de gammel kan ha problemer med knasten, men om det bare er rygter ved jeg ikk. En kammerat havde en der stod af i harzen, på grund af en ødelagt knast.

  • #3   21. apr 2015 Bare du love at prøve en anden inden du køber smiley

  • #4   21. apr 2015 Det er kun en cykel jeg vil have hen over sommeren, så 3-4 måneder også sælge den igen.
    har ikke andet end maks de 20.000kr


  • #5   21. apr 2015 Hvad skal du bruge den til? Pendling på motorvej? langture? banedage? søndagsture på småveje? eller noget femte?

    Og har du haft kig på andre modeller end den?


  • #6   21. apr 2015 den skal mest bruges til lidt sjov de dage jeg vil ud at køre lidt, så det må gerne være en med bare lidt acceleration, selvfølgelig får jeg ikke en total vild racer til 20000, det er jeg godt klar over. Har tidligere haft en Kawasaki ZZR 250, den var da fin, men alt for kedelig fordi det kun var en 250 og den tog ikke meget af vinden så snart man køre de 130km/t.
    Har kigget lidt hvad der var af billige modeller, men syntes en GSX så ud til at være en af dem med bedst acceleration og topfart på 230, men får de ofte fejl er det selvfølgelig ikke pengene værd


  • #7   21. apr 2015 Der er MANGE af dem til salg - derfor skal du være særlig opmærksom på, at du næppe 'bare' lige kommer af med den igen (med mindre du dumper prisen).

  • #8   21. apr 2015 Hvad så med sådan en her: http://www.123mc.dk/yamaha-fzr-600/mcid-101269

    Den kan sikkert godt presses under 20k og så vejer den 20kg mindre og har 5hk mere end suzukien...

    Edit: Som Søren skriver så er din plan med at sælge den igen når sæsonen er overstået måske lidt optimistisk hvis ikke du vil tabe en del penge, det er trods alt en ældre lettere usexet model...


  • #9   21. apr 2015 ser lækker ud, det eneste er bare jeg kommer fra Århus af, så der er et godt stykke over at hente den.

  • #10   21. apr 2015 og hvilke modeller skal man evt holde sig til hvis man vil have en tilsvarende en GSX 600, altså angående acceleration og topfart, dog behøver det ikke være 100% ens bare i nærheden af og samme prisklasse

  • #11   22. apr 2015 Der er ikke så amnge der er så svage som GSXF.
    Men kan du leve med lidt flere kræfter og en meget mere moderne cykel så kig efter noget CBR600, eller evt Suzuki RF600.


  • #12   22. apr 2015 Som Doktor T skriver og linker til, vil jeg sige et godt køb hvis den ikke hopper ud af 2 gear... FZR 600 er en dejlig lille mc og denne koster jo ikke så meget og du vil nok kunne presse prisen til omkring 19k. Så kan du som du skriver sælge den igen uden det store tab... smiley

Kommentér på:
Ny motorcykel

Annonce