1.276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Problemer med at sælge din MC? Tricks her Problemer med at sælge din MC? Tricks her

Tjekkede lige et par annoncer herinde, hvornår de var oprettet og antal visninger.

Min annonce har fået næsten 900 visninger på 5,5 time.
Jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget det har at sige at det er den model som det er.

Men det at jeg har delt den i de der Facebook "MC salg" grupper. Tror jeg har hjulpet meget. Jeg er i hvert fald positivt overrasket.

jeg ved godt antal visninger ikke er lig med salg. Men sandsynligheden er vel større jo flere der "opdager" den er til salg smiley

Blot et lille tip, hvis din cykel har været til salg længe.

(Havde dog en gammel BMW til salg hvor jeg gjorde det samme. Og den var længe om at blive solgt.. hmm)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med at sælge din MC? Tricks her
  • #1   2. maj 2015 Og VUPTI så fik du lige reklameret for din annonce i forum....

• #2   2. maj 2015 Det fantastisk ka vi få et link til det du snakker om haha

• #3   3. maj 2015 Lav en annonce med super billeder, god beskrivelse og en skarp pris.
    Jeg har aldrig haft problemer med at sælge hverken bil eller mc med den opskrift. Tror aldrig jeg har haft noget tilsalg over 2-3 uger.

• #4   3. maj 2015 Billeder er en god ting, en god beskrivelse ligeså - Men ja, det der afgør salget er ikke om den er delt på 800 andre sites, men om prisen på grisen er som den skal være, er den ikke det, så kan du pakke alle dine tricks og skjulte reklame for din egen annonce langt væk, det hjælper intet!

• #5   3. maj 2015 ja frdt trick. Men kun for FB brugere...

• #6   3. maj 2015 Uanset hvordan man vender og drejer det, og uanset om bryder sig om tjenesten eller ej, så fungere Facebook altså voldsomt godt til at sprede information hurtigt. Jeg har selv ledt efter en cykel med meget specifikke ombygninger det sidste år uden held (på nær i udlandet) og valgte at smide en "Søger" annonce op på Facebook. Under 24 timer efter var der en der skrev til mig og havde en cykel der matchede med 90% af de krav jeg har. Så hvis alt går vel, så har jeg min drømmecykel snart.

Kommentér på:
Problemer med at sælge din MC? Tricks her

Annonce