{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Ducati eller ikke Ducati spørgsmålet {{forumTopicSubject}}

Hvis jeg kigger længere ude i fremtiden ligger der nok en ny mc til mig, men ved bare ikke lige helt hva det skal være: kawasaki, yamaha, honda o.s.v men har tænkt lidt på Ducati her på det sidste synes bare jeg har hørt de har med at gå i stykker for de ikke kan holde til vores klima ??....
Så derfor beder jeg alle om at komme med enten gode eller dårlige info om spaghetti krigeren =)

Håber denne post kan starte en størrere diskussion =) og på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati eller ikke Ducati spørgsmålet
  • #1   16. sep 2006 Hmmm, synes mere at du skal tænke på om din hjerne kan holde,,, Rigtig mange Duc-ejere får en hjerneblødning og mener at intet i verden dur, andet en duc, og proklamere det højlydt....:-)

Og jo, det er fed en mc, med en helt anden motor karistik og køremåde end japsere..

Men desværre også en tand dyrere end som så.....

• #2   16. sep 2006 hej thomas.

Har selv lige været ejer af en super fed monster 1000, kun positive oplevelser med denne. Tror sku ikke de er i ringere kvalitet en andre mærker. Måske noget dyrere i service og forsikring, men hva, hvis man har lyst til at eje noget så de færeste har, er det jo bare at gå til den.
    Blev desværre nød til at sælge den fornyglig, kunne sku godt finde på at købe en på noget senere tidspunkt

• #3   16. sep 2006 Nu når du siger det har jeg bemærket at duc folk er ret beskeden når det kommer der til =)

• #4   16. sep 2006 var der selv i den overvejelse, inden jeg valgte Honda Firestorm og senere Honda SP-1.Jeg valgte udfra at jeg ikke oplevede ret mange der brugte deres Ducatier til daglig transport som jeg skulle...

uanset hvad du gør så held og lykke med det!

• #5   16. sep 2006 Har ingen problemer haft med min 748 og den har nu gået 16.000km uden det mindste host!!! smiley
    Jeg er en Ducati fan og kommer nok aldrig til at køre på andet, men dermed ikke sagt at Ducati er bedre en så meget andet, langt fra!!! Heldigvis har vi alle forskellig smag og det ert bl.a. det der gør det fedt for mig at komme ud til bl.a. træf og lignende....
    I hvilken prisklasse havde du tænkt dig at handle, hvis du ville anskaffe dig en Ducati???

• #6   16. sep 2006 så langt ud i fremtiden er vi heller ikke kommet endnu =) ... nu gav jeg 62K for hondaén, det kommer an på hvor meget der er til når tiden kommer ... jeg har det sådan jeg helst vil have noget andre ikke har og som der bliver sagt tidligere så er der ikke så mange af dem som f.eks japsere her i dk ... i bare denne sæson har jeg set en kørende og et par stykker til skagen træf .. den kørende jamen bare den lyd kunne næsten få mig ned på knæ og tude =) forsatan en fed lyd .... men skal da nok lige have fundet en forhandler i nordjylland, se om man kan få en tur på en, en dag

• #7   16. sep 2006 Jeg sidder og ser 24 timers endurance ræs på eurosport lige nu, og så vidt jeg kan se er der ikke en eneste ducati med, men det er der jo nok osse en grund til, DE KAN IKKE HOLDE TIL DET!..... og nu får jeg hak i tuden herinde.....;-)

• #8   16. sep 2006 der er ducati med i bol d'or...

• #9   16. sep 2006 ok, men lad os se om der er nogen med we slutningen, det plejer der ikk at være.....:-)

• #10   16. sep 2006 Ducati eller ikke Ducati spørgsmålet..... Svaret er Yamaha... smiley

• #11   16. sep 2006 hej hekto, du blev først fornærmet... har du virkelig læst alt det tørre tekst du linker til?.....

• #12   16. sep 2006 tillykke med det, hvilken slags yams købte du?....

• #13   16. sep 2006 Kommer der ikke hele tiden nogen, der vil have Ducatister til at skifte kobling??

JaJa jeg ved godt den lyder sådan, men jeg tænker hele tidn på, hvornår den bar går død, når jeg hører det smiley

• #14   16. sep 2006 Kan det virkelig passe man skal helt til sjælland for at finde en duc forhandler ?

• #15   16. sep 2006 Ducati er anderledes, men den er hverken dårligere eller bedre end japanske maskiner. Den er meget dyrere, og så kan man jo selv bestemme om man gider give mere for noget der ikke er en skid bedre, det er en smagssag.
    Og til jer der kører duc, i har en fin maskine, ingen tvivl om det, men som sagt, den er ikke en disse bedre end andre mærker, hvadenten i kan lide det eller ej. Håber ikke jeg støder for mange, men i har altså en tendens til at tro at jeres maskine er det eneste der dur, og alt andet er bras. Jeg synes også tit at når man møder en der kører duc, så er de omvandrende reklamesøjler,,duc på hjelmen, duc på jakken, duc på bukserne,,osv,,,drop nu det mærke-fanatisme.
    Mvh. Michael.

Kommentér på:
Ducati eller ikke Ducati spørgsmålet

Annonce