Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Miste bilkørekort
  • #1   18. sep 2006 Tror kun det kan ske hvis du virkelig, virkelig kører som en brækket arm.

• #2   18. sep 2006 ja

jeg mener at det er efter 3.die forsøg, og hvis man dumper der, så smutter bilkortet også, det er jo bla. derfor at man skal have sit bilkørekort med og aflevere ved indgangen til teoriprøven

• Henrik N
    Henrik N Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   18. sep 2006 Jeg har hørt hvis man dumper til teori prøven ryger bil kortet til man har bestået?

• #4   18. sep 2006 Du kan ikke miste et kort ved at forsøge at få et andet... dvs nej selvom du kører total dårligt og ikke virker som om du kan færdselsreglerne kan du ikke miste dit bilkørekort.

• Henrik N
    Henrik N Tilmeldt:
    sep 2006

#5   18. sep 2006 Av for den, jeg kan ikke undvære mit kørekort.

• #6   18. sep 2006 det er ikke andet end rygter det der... du afleverer dit kort fordi du skal have et nyt når du består

• #7   18. sep 2006 hej det kan du ikke... min far er motorsavkyndig. og siger det ikke kan lade sig gøre.. og det med kørerkortet, er fordi du skal have legmation med, man kan også have sit pas med, hvis man har tabt sit kørerkort.

hilsen kiwi

• #8   18. sep 2006 Hvis du ikke tror på hvad jeg siger så hør en kørelærer om det, det var bare hvad den kørelærer jeg tog kortet hos sagde.

• Henrik N
    Henrik N Tilmeldt:
    sep 2006

#9   18. sep 2006 Nu jeg ikke sikker, måske jeg skal spørge når jeg ringer senere idag til en køreskole og melder mig til, jeg har planer om at tage kortet til fåråret.

• #10   18. sep 2006 Jeg tror godt du kan stole på hvad en motorsavkyndig siger... men spørg da når du ringer og melder dig til

• Henrik N
    Henrik N Tilmeldt:
    sep 2006

#11   18. sep 2006 Hej Mette og Kevin
    Mange tak for svaret, i virker meget overbevisende, ham jeg fik det at vide af viste ikke med sikkerhed, så det nok bare en gammel skrøne....

• #12   18. sep 2006 det var s¨å lidt, jeg ved det fordi at jeg først fik teori i 3 forsøg. og der var også en ældre mand som sagde hvis jeg ikke fik det 3 gang skulle jeg aflever mit kørerkort, men det sagde min far nej til.

også hvis du dumper køreprøven, men det er også et nej der.

det skal dog siges at jeg fik mit i første hug.

men held og lykke med pappet.....

• #13   18. sep 2006 Bare lige for sjov:

En motorsagkyndig vurderer kommende trafikanter.

En motorsavkyndig fælder vel træer......

P.S. Undskyld, men jeg ku' ikk' la' vær' smiley

• #14   18. sep 2006 Hmm, frem og tilbage med informationer,,

Hvad jeg skrev tidligere, var jeg jeg fik fortalt, både af kørelærer og politiet til prøven, da jeg skulle generhverve. Men det er også et par år siden, så der kan være justeret på tingene

• #15   18. sep 2006 det er også noget andet hvis det er fordi du skal til prøver for at se om du kan få lov at beholde dit kort end hvis du er nyerhverver.

• #16   18. sep 2006 Det er jo klart at hvis du har fået en betinget frakendelse eller hvad det nu hedder der hvor du skal til nye prøver og du ikke består dem så mister du kortet... du kan ikke miste bilkørekort ved at prøve at få mc kortet.

• #17   18. sep 2006 Hvis du dumper 3 gange til en given teori prøve hvad enten det er til bil eller mc, og du i forvejen har kort til andet, så kan de ikke tage dit kort direkte, de kan derimod forlange du går op til en ny teori prøve til den katagori du har kort til i forvejen. og dumper du også der....så kender du svaret.. og ja så er det nok godt det samme, så skulle du nok bare nøjes med at tage bussen...

Min egen søster dumpede 6 gange !!!!!! og ja hun skulle aldrig have haft det kort........hun kører stadig som en mongol..... sidste stunt hun har lavet var at køre ind i naboens bil, mens den holddt parkeret i deres egen ( altså naboens indkørsel ) dvs, hun kom til at bakke ud af sin egen indkøresl og tværs over vejen og ind i deres indkørsel, ca en strækning på 75 meter i alt) når man kan det uden at nå at bremse burde man permanent fratages sit pap !

• #18   18. sep 2006 weeee, godt du ikke har samme køreegenskaber kenneth :-))

• #19   18. sep 2006 Hvis man dumper 3 gange fortjener man ikke et kørekort, så må vedkommende hellere kører knallert 30..

• #20   18. sep 2006 det sker der ikk noget ved
    det er 2 forskellige køretøjer

sagde min lærer

• #21   18. sep 2006 Det med at miste andre kørekortskatagorier gælder kun ved en Generhvervelse ..!
    Men faktisk står der i gældende regler at en motorsagkyndig kan inddrage føreretten hvis aspiranten (eleven) viser virkelig manglende grundlæggende forståeelse for færdselsloven og færdsel iøvrigt, så en skrøne er det vel ikke, men jeg har aldrig hørt om at det er sket..
    Så Henrik fat mod og spring ud i det med at få taget det mc kort, god fornøjelse....;-)

• Henrik N
    Henrik N Tilmeldt:
    sep 2006

#22   18. sep 2006 Der ikke tale om generhverlse, jeg har fået en gammel militær motorcykel, jeg er 38 og har aldrig haft motorcykel før, men har haft kørekort til bil siden jeg var 18, men nu skal det være med det mckort... Hellere sent end aldrig smiley
    Jeg regner heller ikke med at dumpe, jeg tog jagttegn fårige vinter det er bare at lære teorien på rygraden smiley

• #23   18. sep 2006 Lad os se dyret! smiley

• Henrik N
    Henrik N Tilmeldt:
    sep 2006

#24   18. sep 2006 Hej Klaus
    Jeg skal lige have nogle parpiere på den og taget nogle billeder.
    Her et link.
    http://www.armyvehicles.dk/yamahadt250mx.htm

• #25   18. sep 2006 Bare ok Henrik, jeg går selv og lurer på sådan en her http://www.armyvehicles.dk/bsab40wd.htm og var bange for at du var rendt med den for næsen af mig - hehe

Glæder mig til at se din.

• #26   18. sep 2006 Nu bekender vi alle kulør... Godt med en kollega i forummet...... Og min kollega har naturligvis ret.... Man beholder sit B-kort, også selvom man blir smidt af skolecyklen (GN250) 44 gange under en u-vending....

Kommentér på:
Miste bilkørekort

Annonce