{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Simon H.N .
Simon H.N .
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 42

Kom med jeres Video'er {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har tænkt på at lave en MC video side her www.Getaway-in-Denmark.dk .Så hvis i har nogle gode film så skriv lige et link til filmen. Det skal være film i selv har lavet! Gider ikke at modtage film hvor Ghostrider køre på en Suzuki Hayabusa med Turbo. Så kun film fra Danmark tak. Når der er nok film så laver jeg en side
Filmen må godt passe til hjemmesidens navn

Hvis i har optaget en film og den ikke er kommet på nettet pga man kan se nogle nummerplader så dækker jeg dem gerne for jer. Bare jeg må bruge filmen på min side smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom med jeres Video'er
  • #1   18. sep 2006 Skal du ikke oprette din MC, Simon?

• #2   18. sep 2006 Jeg har lavet nogle film med en kammerat smiley Hører lige om han synes de skal ind der hehe..

• #3   18. sep 2006 Kan også sende dig nogle film.. Er selv ved at lave en. Har ca 3-5 timer med wheelies + en enkelt lille jagt. Ved ikke om det skal være "get a way" eller om trick video også er ok ?

• #4   18. sep 2006 enig

• #5   18. sep 2006 Jeg har en video fra padborg park - Der er ikke noget vildt i det, men hvis du forklare mig hvordan og hvor jeg kan oploade den så må du bruge denhvis du vil.

• #6   18. sep 2006 Du er ikke alene Ander J. - Jeg synes også det er begyndt at ligne noget "Se hvad jeg kan/tør" med risiko for at den næste lige skal overgå den præstation og dertil hørende fare for både den kåde MC'ist og andre trafikanter!

• #7   18. sep 2006 Mcist har og vil altid have et dårlig rygte når der ikke er flere som køre mc. Evig diskussion. Så er der folk som elsker fart. mit bidrag: (link fjernet)

• Simon H.N .
    Simon H.N . Tilmeldt:
    sep 2006

#8   18. sep 2006 Anders J: Jeg opfordre da ikke nogle til at køre ulovligt.

I kan uploade jeres film på streetfire.net også sende mig et link på: kontakt@getaway-in-denmark eller MSN brandmandm1@hotmail.com

• #9   18. sep 2006 Kan godt være vi altid vil have et dårligt rygte, men der er vel ingen grund til at puste til ilden hele tiden???

Kan man ikke undvære farten og spændingen kan man jo køre på bane... Ikke at der ikke skal være plads til at lege lidt på vejene... Men ligefrem opfordre til det med sådan en side??? Ikke sikker på det er en god idé.

Men sådan er vi så forskellige...

• Simon H.N .
    Simon H.N . Tilmeldt:
    sep 2006

#10   18. sep 2006 Ej nu holder i sq. Jeg opfordre ikke til en skid? Hva så med streetfire opfordre de også til gaderace?

• Simon H.N .
    Simon H.N . Tilmeldt:
    sep 2006

#11   18. sep 2006 Haha Nikolaj(Nibe) N. Du køre så stærkt at farverne går af filmen ;-P Hehe

• #12   19. sep 2006 Ja undskyld jeg siger det...

Først og fremmest køre jeg altid pænt i byen og når der står menekser der ikke har valgt at se mig tosse rundt..

En lille jagt=politi det er da fjollet ??? har jeg aldrig sagt noget om. At jeg har 3-5 timer wheelies på bånd er også meget slemt kan jeg se. Tror alle der har cykel gerne ville kunne men bare ikke lært det endnu. Træt af folk der whiner og folk der danner sig en masse meninger om hvordan man er og ikke er. Hvis man godt kan lidt at lave lidt sjov på sin cykel (på lukkede, industri og private veje) skal man da bare gøre det da man er herre over sit eget liv. Er sikker på alle har prøvet at køre for stærkt men stadig har man en masse meninger om andre ...

Grimt hvis i spørg mig

• #13   19. sep 2006 Ja undskyld jeg siger det...

Først og fremmest køre jeg altid pænt i byen og når der står menekser der ikke har valgt at se mig tosse rundt..

En lille jagt=politi det er da fjollet ??? har jeg aldrig sagt noget om. At jeg har 3-5 timer wheelies på bånd er også meget slemt kan jeg se. Tror alle der har cykel gerne ville kunne men bare ikke lært det endnu. Træt af folk der whiner og folk der danner sig en masse meninger om hvordan man er og ikke er. Hvis man godt kan lidt at lave lidt sjov på sin cykel (på lukkede, industri og private veje) skal man da bare gøre det da man er herre over sit eget liv. Er sikker på alle har prøvet at køre for stærkt men stadig har man en masse meninger om andre ...

Grimt hvis i spørg mig

• #14   19. sep 2006 Sorry 2x indlæg og sorry den lidt sure holdning.. Kan sagtens forstå folk, men er det så slemt så længe man ikke sætte andre menesker i fare ?

• #15   19. sep 2006 Thomas K..
    Jeg mener også det er helt i orden at give den gas, skal der laves tricks mener jeg dog det skal gøres mere eller mindre "øde" steder... Ingen grund til at lege med andres liv...
    Men ligefrem at opfordre til "getaway-film"??? Den synes jeg ikke om...

• Simon H.N .
    Simon H.N . Tilmeldt:
    sep 2006

#16   20. sep 2006 Nej i fatter det bare stadig ikke vel? Hvor mange gange skal jeg sige at det bare er seje film. Jeg har ikke snakket noget om at i skal ud og køre fra politiet. Andreas når du selv siger at du syntes at det er i orden at lave trick på øde steder. Hva er der så galt med en film? Hvis i ikke kan li det så kan i jo bare la vær med at se på dem.

Kommentér på:
Kom med jeres Video'er

Annonce