832 visninger
|
Oprettet:
Kom med jeres Video'er {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har tænkt på at lave en MC video side her www.Getaway-in-Denmark.dk .Så hvis i har nogle gode film så skriv lige et link til filmen. Det skal være film i selv har lavet! Gider ikke at modtage film hvor Ghostrider køre på en Suzuki Hayabusa med Turbo. Så kun film fra Danmark tak. Når der er nok film så laver jeg en side
Filmen må godt passe til hjemmesidens navn
Hvis i har optaget en film og den ikke er kommet på nettet pga man kan se nogle nummerplader så dækker jeg dem gerne for jer. Bare jeg må bruge filmen på min side
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 257
sep 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 1 Emner: 101 Svar: 1.115
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 80
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 323
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 925
jun 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 516
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.743
sep 2006
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 42
I kan uploade jeres film på streetfire.net også sende mig et link på: kontakt@getaway-in-denmark eller MSN brandmandm1@hotmail.com
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 104 Svar: 839
Kan man ikke undvære farten og spændingen kan man jo køre på bane... Ikke at der ikke skal være plads til at lege lidt på vejene... Men ligefrem opfordre til det med sådan en side??? Ikke sikker på det er en god idé.
Men sådan er vi så forskellige...
sep 2006
sep 2006
jan 2006
Først og fremmest køre jeg altid pænt i byen og når der står menekser der ikke har valgt at se mig tosse rundt..
En lille jagt=politi det er da fjollet ??? har jeg aldrig sagt noget om. At jeg har 3-5 timer wheelies på bånd er også meget slemt kan jeg se. Tror alle der har cykel gerne ville kunne men bare ikke lært det endnu. Træt af folk der whiner og folk der danner sig en masse meninger om hvordan man er og ikke er. Hvis man godt kan lidt at lave lidt sjov på sin cykel (på lukkede, industri og private veje) skal man da bare gøre det da man er herre over sit eget liv. Er sikker på alle har prøvet at køre for stærkt men stadig har man en masse meninger om andre ...
Grimt hvis i spørg mig
jan 2006
Først og fremmest køre jeg altid pænt i byen og når der står menekser der ikke har valgt at se mig tosse rundt..
En lille jagt=politi det er da fjollet ??? har jeg aldrig sagt noget om. At jeg har 3-5 timer wheelies på bånd er også meget slemt kan jeg se. Tror alle der har cykel gerne ville kunne men bare ikke lært det endnu. Træt af folk der whiner og folk der danner sig en masse meninger om hvordan man er og ikke er. Hvis man godt kan lidt at lave lidt sjov på sin cykel (på lukkede, industri og private veje) skal man da bare gøre det da man er herre over sit eget liv. Er sikker på alle har prøvet at køre for stærkt men stadig har man en masse meninger om andre ...
Grimt hvis i spørg mig
jan 2006
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 104 Svar: 839
Jeg mener også det er helt i orden at give den gas, skal der laves tricks mener jeg dog det skal gøres mere eller mindre "øde" steder... Ingen grund til at lege med andres liv...
Men ligefrem at opfordre til "getaway-film"??? Den synes jeg ikke om...
sep 2006
Kom med jeres Video'er