Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MÅ man køre op mellem bilerne i kø????
  • #1   21. sep 2006 Nej... i følge loven må der ik være mere end et indregistreret køretøj i en vejbane...

• #2   21. sep 2006 Oki Doki Så det er bare os der leger med loven.... Smil!!

• #3   21. sep 2006 Der er altså mget delte menigner om det der fra lovens side....jeg har flere gange kørt såkaldt køpassage, og har der passeret flere politi folk, og de har sldrig sagt noget heller ikke hvis man stoppe op ved siden af dem, så længe der er plads og du ikke overskrider midter linine / eller linien mellem vognbanerne, og i øvrigt gør det i rimeligt tempo, så er det sgu fint nok.......

• #4   21. sep 2006 det må man IKKE... lovens sløve og korte arm er bare ligeglad (nogen gange) men under visse omstændigheder må du godt holde ved siden af en bil i samme spor ved lyskryds, det kræver bare at en af jer skal dreje til højre.

• #5   21. sep 2006 Det var også oppe i medierne for et lille stykke tid siden , om den først mc'ist der har fået klip i kortet for kørsel imellem biler

Men ved i hvad ?? De skal alle bare have noget fed Akrapovic musik i ørene når man passerer dem smiley

• #6   21. sep 2006 Hmm, gør det ganske ofte... Ellers får man jo kogt bollerne af den københavnske trafik!! smiley
    Man må da også overhale i samme vognbane???
    Men kunne godt forestille mig at det ikke var noget de er så vilde med, panserbasserne...

• #7   21. sep 2006 Ifølge færdselsloven skal vi pladsmæssigt se os som biler. Hvis en vejbane er beregnet til et køretøj i bredden må der kun være et enkelt køretøj i bredden, også selvom en MC kan snige sig imellem.
    Lovmæssigt er det altså ikke tilladt og kan i værste tilfælde give en frakendelse af kørekortet. Det burde ikke udløse et klip da det ikke står på listen over klip...

/
    Jesper

• #8   21. sep 2006 hvor kan man finde den liste over hvad man for klip i pappet for.... jeg kan snart ikke finde ud af det... man hører så meget om snakke i mobil og sele også koster klip

• #10   21. sep 2006 Altså -man må virkelig ikke, men ofte er det let og gørligt.

I øvrigt har jeg ved mere end en lejlighed set "bent Betjent" gøre det på sin hvide kværn - uden hastværk, blink dythorn eller lignende

• #11   22. sep 2006 Det Må Man IKKE....
    Og Lennart L... Få det lige på skrift både af den Køresagkyndige din Kørelære og af ham mc-betjenten,det ville da værre fedt.....
    Men i færdselsloven er der 4 særregler gældende for motorcykel og deri står bla. at en motorcykel ikke må føres ved siden af et andet køretøj i samme vognbane...Men det er vel egentligt også meget fornuftigt ,hvad nu hvis en bil trækker lidt til en side og mcìsten kommer i klemme.? Hvem skal så betale.? Ingengang 2 motorcykler må føres ved siden af hinanden i samme vognbane ,trods det faktum at de jo ikke fylder nær så meget.Set på en halt anden måde ,hvad ville i selv syntes om at i holdt på mc i et kryds og pludseligt kommer der en bilist og "maser" sig op på siden af jer i jeres vognbane, jeg selv ville blive ret sur (tror jeg)..mvh PeterS ps pas på derude...

• #12   22. sep 2006 Det kan godt være at I siger man ikke må, men det kommer an på hvornår man gør det. Jeg har talt med en ven der er politibetjent og tidligere mc betjent. Hun sagde at hvis der er kø på en motorvej og bilerne holder helt stille så må man godt liste sig mellem rækkerne. Men kører bilerne bare en lille smule så skal man holde sig inde på rækken.

• #13   22. sep 2006 Fedt Cristian (lyngby) H... Kan du ikke lige få den betjent til at skrive under på det ,så er der garanteret rigtigt mange her på galleriet der gerne vil ha en kopi som man så kunne ha i inderlommen på mc-jakken ,og hvis man så bliver stoppet for det kunne hive erklæringen frem ..
    Nej jeg tror din bekendte betjent skal op til nogle repetitionstimer i færdselslære/færdselslov på politiskolen. mvh PeterS

Kommentér på:
MÅ man køre op mellem bilerne i kø????

Annonce