1.274 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hvor skal hun laves forslag Hvor skal hun laves forslag

Da min søndags tur endte bræt under en bagfra kommene bil blev min baby sku skadet smiley jeg selv slap med ondt i ryggen.Da det jo er en custom bygget cykel (Fisker i kbh) kan man jo ikke bare sende den til den lokale yamaha forhandler og har hørt fisker er både langsomme og ikke særlige omhyglige med det de laver hved ikke om det er rigtit gør i

skader
udstødninger. bagfælg custom made. sidedæksel motoren .støttefod .styr.greb.styrender .bagskærm/forskærm .fremflyttersæt skærme skal omlakeres custom fave og andre småting
så kender i et godt steder den kan sendes hen til rep evt helst i storkøbenhavn el på sjælland da jeg bor ved Roskilde god sommer og pas på jer selv for det gør de andre sku ikke. det er en Yamaha Dragstar 1100

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor skal hun laves forslag
  • #1   25. maj 2015 FOOORK et trist syn!!! Ønsker den smukke mc det bedste, og det samme til din ryg!

• #2   25. maj 2015 Ja det er sku rigtig sur røv det der smiley

• #3   25. maj 2015 et trist syn..

• #5   25. maj 2015 Jeg tror slet ikke du skal bekymre dig om hvor den skal laves, den er død den der.

• #6   25. maj 2015 Tror desværre også at forsikringen totalskader den der... smiley

• #7   25. maj 2015 Det er en ting der sikkert det bliver den bare ikk

• #8   25. maj 2015 Kan se den dyreste til salg lige nu, står til 150.000.
    Hvis din har samme værdi., må den rep. for 112.500,- incl moms.

• #9   25. maj 2015 Hvis Fisker har bygget den i sin tid, og Fisker ikke er omhyggelig. ...... Har du hørt smiley smiley
    Jamen for pokker da. Det er jo dig der ejer en Fisker special. Så det er vel dig man skal spørge om det er noget skrammel de har lavet smiley smiley

• #11   25. maj 2015 Brian S jeg kan sku ikke klage over det de har bygget op dengang jeg er super glad for den og de har jo lavet et flot stykke arbejde smiley men da jeg jo har købt den brugt og ikke selv har handlet eller brugt dem før hørte jeg bare i havnen (Roskilde) at de ikke var gode at bruge men ville jo så lige høre folket om der var noget om det eller det bare var ham der var utilfres men det er også dem jeg ringer til imorgen for de må jo være no 1 efter som de har bygget den dengang

• #12   25. maj 2015 Dessign er jo smag og behag. Kvalitet kræver ofte nærmere kendskab smiley

• #13   26. maj 2015 Hvordan kan du være sikker på at den ikke bliver dømt død?
    Jeg har lige set en GSXR fra 1998 der stod i "40000" den væltede med lav hastighed, flækkede kåben og fik ridser så der skulle en ny kåbe til, samt spejl, blink, udstødning, osv. Den havde crashpads som så også var bukket, den blev skadet for 65000 kr...
    Og den er der ikke meget "special" ved, så jeg gætter nu stadig på at din er død.

Du skal jo næsten ha lavet hele cyklen sådan som det ser ud fra din beskrivelse og fra billederne - bagsvingeren har nok også fået knubs.

Men jeg håber da du får den fikset hvis det er det du ønsker.

• #14   26. maj 2015 godt der ikke skete dig noget.

Jeg crashede på min vl1500 og den blev reppet, men blev aldrig det samme igen

• #15   26. maj 2015 Puha. Det gør godt nok ondt at se hende ligge der smiley Hvordan kunne billisten overse dig når du kører lige foran ham/hende?

Jeg tror nok at du skal regne med at hun er færdig. Custom ombygning (hos et firma) er voldsomt dyrt herhjemme - selv med dele som de ikke selv skal fremstille. Er du sikker på at bagsvinger og stel ikke har taget skade?

• #16   26. maj 2015 Jeg tror også den er meget meget tæt på og være død....

Kommentér på:
Hvor skal hun laves forslag

Annonce