{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Har min cykel kørt race?? {{forumTopicSubject}}

Kære Alle..
som i ved står min nye bike stadig i herning og venter på bedre vejr. Handlen er så at sige afsluttet, har dog stadig ikke betalt!! Jeg har set den kort, forhandleren havde den med her til næstved, og jeg fik en kort tur..
Jeg fandt en lille bule i tanken, små skrammer i lakken på begge fronter af kåben.. og der sad ???måske slicks??? på den.. Jeg har jo aldrig set et par slicks..
Nu sidder I sikkert og griner.. tænker.. hold da kæft en blondine.. Men jeg er sygeplejerske *G* jeg tror på det bedste i folk.. og når manden siger den ikke har kørt race, så må jeg vel tro ham!!
Men mine alarm klokker ringer stadig.. nej de kimer..
Cyklen er fra 2000, indreg. 2002(måske han har sagt et par forskellige datoer) Den har også på klokken kørt 4000 mere end han sagde, den har reelt kørt 12300 km. Hvad gør jeg nu???
Og lad vær med at sige find en anden!! for 1: Jeg vil kun have den cykel i den farve, 2: at få en hjem fra tyskland bliver meget meget dyrere 3:Der er kun 2 andre i corona lakeringen i DK, og de er ikke lige til salg!!
Hjælp!!
Knus Matilde Blondine
PS: nogen kender måske den tidligere ejer?? har set cyklen.. hjæææælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har min cykel kørt race??
  • #1   12. jan 2005 hvad jeg kan læse ud af det du skriver tyder det på at den kan været brugt til banekørsel inden den er blevet ind reg her hjemme. det er mange sports maskiner der er import til banekørsel og der efter ind reg på danske plader bag efter. men hvis den ikke har nogen grimme riser og skader på kåben eller stellet så vil jeg mene at den er ok. mvh allan h