{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Har min cykel kørt race?? {{forumTopicSubject}}

Kære Alle..
som i ved står min nye bike stadig i herning og venter på bedre vejr. Handlen er så at sige afsluttet, har dog stadig ikke betalt!! Jeg har set den kort, forhandleren havde den med her til næstved, og jeg fik en kort tur..
Jeg fandt en lille bule i tanken, små skrammer i lakken på begge fronter af kåben.. og der sad ???måske slicks??? på den.. Jeg har jo aldrig set et par slicks..
Nu sidder I sikkert og griner.. tænker.. hold da kæft en blondine.. Men jeg er sygeplejerske *G* jeg tror på det bedste i folk.. og når manden siger den ikke har kørt race, så må jeg vel tro ham!!
Men mine alarm klokker ringer stadig.. nej de kimer..
Cyklen er fra 2000, indreg. 2002(måske han har sagt et par forskellige datoer) Den har også på klokken kørt 4000 mere end han sagde, den har reelt kørt 12300 km. Hvad gør jeg nu???
Og lad vær med at sige find en anden!! for 1: Jeg vil kun have den cykel i den farve, 2: at få en hjem fra tyskland bliver meget meget dyrere 3:Der er kun 2 andre i corona lakeringen i DK, og de er ikke lige til salg!!
Hjælp!!
Knus Matilde Blondine
PS: nogen kender måske den tidligere ejer?? har set cyklen.. hjæææælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har min cykel kørt race??
  • #1   12. jan 2005 hvad jeg kan læse ud af det du skriver tyder det på at den kan været brugt til banekørsel inden den er blevet ind reg her hjemme. det er mange sports maskiner der er import til banekørsel og der efter ind reg på danske plader bag efter. men hvis den ikke har nogen grimme riser og skader på kåben eller stellet så vil jeg mene at den er ok. mvh allan h

  • #2   12. jan 2005 Harrys motor i Randers har da lige solgt en til en gut herfra Grenaa, så tror ikke på at der kun er 2 andre i DK, da min fætter fra Sjælland også har en i netop de farver.

    Så her kommer den...... Find en anden


  • #3   12. jan 2005 Mener heller ikke at der er nogen grund til at tro at den har kørt race, men ville bare ikke indgå en handel jeg ikke følte mig tryg ved!!! (er selv bilsælger, så jeg laver sådanne handler til daglig)

  • #4   12. jan 2005 Allan og Joos
    Allan.. den har stået hos enghave da den var ny... så den er ikke importeret efter den har kørt..
    Joos.. Jeg ved der blev taget 6 til DK.. og ved de 3 er totalsmadret.. var de allerede for 3 år siden...
    Måske vil din fætter sælge sin *G* Kan også være nogle der er taget hjem fra Tyskland
    Knus Matilde


  • #5   12. jan 2005 Hej

    Er det den fra Mc-Huset?

    Personligt kunne jeg aldrig finde på at handle der. Har en bekendt, som ville købe en brugt R6'er der. Han sagde den havde indsprøjtning - hvilket er helt forkert da den var en ældre model og ikke havde fået det endnu. Og så har man hørt lidt i krogene... Men det kan self være at jeg tager helt fejl, og at han har taget fejl af den pågældende model, men de laver ihvertfald nogle fede maskiner og lakeringer.

    Skal lige siges, at jeg også har hørt positive ting om dem. Og at ovenstående nok bare er rygter. Men sådanne historie gør mig meget skeptisk - specielt når man selv har oplevet noget lign. der.


  • #6   12. jan 2005 Slicks... Jeg var lige på www.mc-huset.dk for at se billedet i lidt størrer størelse, og der ser det da ud til at være gade-fordæk med mønster der sidder på.
    Du er sikker på han ikke mente at de var godt slidte inde på midten altså slicks...

    Hvis du er i tvivl om den har været nede og ligge, kan du prøve at trække cyklen på sand eller fint grus, så må den ikke lave mere end 1 spor, dvs at baghjulet skal køre præcis oven i sporet fra forhjulet når du trækker lige ud.

    Hvis cyklen har kørt 4000km mere en annonceret, må der være en kompencering i form af udstyr eller afslag i prisen. Det syntes jeg du skal holde hårdt på med, det ville jeg...

    Men husk nu at det er fornøjelsen ved at ha´ en fed cykel der kører godt, frem for en der er malet pænt men som kører som en bukket færge...
    Så er du i tvivl om den er iorden, så gør dig selv den tjeneste at købe en anden, i stedet for at at have al den bøvl med en cykel der skal reapereres hele tiden uden at blive rigtigt god.

    Jannik...


  • #8   12. jan 2005 hmm.... det går ellers pænt stærkt med at komme med i nogle udfordringer med "mc husets" mc.....

  • #9   12. jan 2005 tjaa.. jeg ville passe lidt på maichael dernede.. hvis den er meget bilig ville jeg lige undersøge lidt inden jeg købte den! tror godt han ku finde på det..

  • #10   13. jan 2005 Kære alle!!
    tak for de mange råd og svar..
    for at opsumere.. Den cykel Michael har stående er min.. en eller anden har skrevet en spydig kommentar om mange udfordringer til MC-husets Mc.. Jeg har underskrevet papirene... Ang hvor mange coronaer der er solgt! så er det oplysninger jeg selv har tilbage fra 2001 da jeg ville købe den sidste spritnye.. den stod da hos Enghave motor.. (det skulle være den selv samme jeg nu har kløerne i) Jeg har selv hørt grimme rygter om MC huset, men den behandling jeg indtil nu har fået har været i top..
    En eller anden siger jeg skal have kompensation.. har jeg fået.. den har fået to nye dæk, lakeringen er blevet ordnet hvor der var små skrammer, og jeg har fået en ny potte på(hader sukis original lyd.. BWADR)
    Ang slicks.. de dæk jeg var ude at prøve den med.. de havde hverken mønster eller noget.. bagpå.. men de kunne også ligne noget der bare havde trukket jordens største brænder(lige til bristepunktet)
    Jeg prøvede en meget kort tur på den, var i november, det var pisse regnvejr og den kunne på ingen måde stå fast.. Så jeg fik ligesom ikke helt noget ud af det.. Jeg syntes selv(er jo en kælling, uden mekanik forstand!!!) at der var "huller" i gassen??? kan i følge mig.. at der var mange steder rund i omdrejningstælleren hvor den ikke trak som jeg ville mene den skulle...
    Alt i alt kan jeg vel godt selv se jeg har et problem.. Men problemet er nok at jeg i 4 år har ønsket mig den cykel, som en lille dreng der ønsker sig en racerbane til jul!!!
    Som tidligere skrevet, kan jeg ikke finde andre her hjemme, og en fra tyskland der har kørt over det dobbelte vil koste ca 20000 mere, inden afgiften er betalt(lorteafgiftsland!!!)
    Til jeres alles bekymringer.. Jeg er heldigvis ikke mere blond, end at jeg har et par søde venner, som har lovet at kigge den igennem, en eks der er advokat(håber ik det blir nødvendigt).. og til Torben F.. ang den 750 motor.. jeg gir pizza og video hvis du kommer og hjælper med at skifte..
    Knus Matilde... og TAK
    Skal nok holde jer opdateret!!


  • #11   13. jan 2005 Jeg har altså også set et par stykker af de Corona-modeller rundt omkring. Til Powermeet i Randers så sent som i sommer, var der én deroppe til salg.
    Jeg har ikke handlet personligt med Mc-huset, men jeg har, som mange andre, hørt rigtig meget om ham, både positivt og negativt. Dog mest negativt.
    Jeg kan ikke forstå det at det skulle være så dyrt at importere én fra Tyskland. Prøv lige at undersøge det igen. Måske kommer du til at give 5-7000 kr. mere, men hvis du så til gengæld får en noget bedre cykel, så er de penge vel godt givet.
    Jeg håber du finder ud af det.
    Hvornår skal handlen afsluttes?

    Mvh
    Martin


  • #12   13. jan 2005 Hej Martin..
    aftalen er at jeg smider pengene når jeg henter den.. så dvs når vejret tillader det.. Og det med tyskland er undersøgt.. det blir meget dyrere for en cykel der har kørt dobbelt så langt...
    denne cykel har eftersigende også kun kørt i DK.. måske bare mig der har hørt for meget sludder om Michael og MC-huset.. som sagt har han været rigitg flink.. har også fået nye dæk og potte + lak rep med i prisen..
    Knus MAtilde


  • #13   13. jan 2005 kære alle..
    Har lige fundet et svine dyrt alternativ.. en bike som har været med i en film?? har ikke set den?? biker boyz..?? det er en gsx-r750 i den vildeste custom lakering.. jeg er ved at undersøge hvad ham staten skal have i afgift??? det blir nok svimlende.. men smukkere suki har jeg aldrig set.. prøver at smide et billede ind af den under min corona..
    Knus MAtilde
    PS skal vist have kæresten til at lave mig et sponsorat *G*


  • #14   17. jan 2005 Kære Alle!
    Har haft en lang snak med min ven Michael i MC-huset.. Den har ikke kørt race, han har nu tjekket ejeren af cyklen, og det viser sig det er lige præcis den samme cykel som jeg for år tilbage "troede" jeg havde købt hos enghave(banken ændrede mening). Jeg får en MC som har kørt 12000, har fået to nye bridgestone dæk, en ny leo vinci titanium potte(efter mit ønske). Jeg får yderligere et sæt dæk med til race(jeg skal jo på bane selv!!!). Derudover betaler jeg kun halvdelen af pengene, får selv tjekket cyklen... og betaler så resten når jeg finder biken i orden.. Der er et års garanti på cyklen.. Så alt i alt kan jeg ikke følre mig snydt, tværtimod.. Jeg har hele tiden fået en fin behandling.. og jeg skriver selvfølgelig her, når jeg får cyklen..
    MP har ingen corona stående.. OG den corona jeg har hos MC-huset blir min, er min!! skal bare betale..
    Knus Matilde.. tak for hjælpen


  • #15   25. jan 2005 Sådan, tilløk med æ dyr så.
    Det var vist en ok aftale du fik lavet med ham.
    Mvh
    Martin


Kommentér på:
Har min cykel kørt race??

Annonce