1.238 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Omregistrering Omregistrering

Hej gutter/guttinder. D. 15 april solgte byttede jeg min mc væk. Nu her snart syv uger efter, kører klovnen stadig rundt i mit navn. Vi gav hånd på at omreg. inden for et døgn.. Det gjorde jeg naturligvis. Siden da, valgte den ellers sympatiske fyr at slette mig som ven på Facebook og holde op med at besvare mine beskeder. Toldskat tvangsafmelder den ca d. 20 juni. Det drejer sig om en SORT GSXR 1100 fra 1989. Den har special baggaffel og Øhlinsaffjedring. Fjolset der kører i mit navn har tidligere skrevet noget om oliekøler til samme mc her på galleri. Bare lige for at fortælle at man som jeg altså kan være for naiv og tro på andre bikere. Ser nogen den flinke unge mand, så bed ham lige om at være rar og omreg min mc.. Bikerhilsner Prebz

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omregistrering
  • #1   5. jun 2015 Hvor i landet kører den rundt?

• #2   5. jun 2015 Syd fynske øer sydsjælland

• #3   5. jun 2015 Det er jo lidt din egen skyld, man lever altså ikke på FB!! Jeg kan sagtens lave det samme nummer som du har gjort, og har gjort det en del gange smiley men så har jeg sikret mig et navn, adresse, tlf. nr og hvad jeg nu ellers kan få. Et cpr nr. er nærmest genialt at have, hvis man skal have fat i myndighederne, men de gange jeg har været i den situation, har det kunnet klares med en opringning. Og det skal ikke komme den næste til skade, at man har haft en dårlig oplevelse, så ender man som totalt paranoid smiley

• #6   5. jun 2015 Hejsa Preben
    Jeg mener at vis man har meddelt sin forsikring at man har solgt sin mc så har køber en mdr til at omregistrerer og derefter bortfalder din forsikring på den pågældende mc og så køre køber uden forsikring i følge lovens bukstav men jeg er nu ik helt sikker men kontakt din forsikring
    Det er i vært fald hvad jeg har fået af vide de få gange jeg har solgt og jeg føler sku med dig for har man en aftale skal den sku overholdes det andet er sku bare ikke i orden
    Mvh jens

• #7   5. jun 2015 Altid slutseddel, slutseddel, slutseddel, slutseddel, slutseddel, slutseddel, også selv om det er til din nabo eller din bror.
    Hvis ellers cyklen ikke skal synes først, så omreg. inden køber kører med cyklen. Det er vel ikke for meget at forlange, at køber medbringer sit NemID. De fleste har vel netadgang til skat.dk nu til dags !

• #8   7. jun 2015 Sig du har tabt pladen, samt Du ønsker at afmelde den!

• #9   7. jun 2015 Det er nok ikke smart når han har bedt Skat om at afmelde den pga salg

• #10   7. jun 2015 Havet jeg ikke lige set

Kommentér på:
Omregistrering

Annonce