{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tyveri
  • #1   12. jan 2005 Hej

Jeg kommer fra en ikke så stor by, så jeg tør godt efterlade min på gaden med en skivelås hvis det bare er for at handle... Men en kæde eller lign. er da altid godt - især hvis den skal stå i længere tid. I en større by ville jeg nok smide kæde på med det samme...
    Hvis min skulle overnatte fast på gaden ville jeg nok også overveje en alarm.

Med hensyn til statistik.. så prøv at søg på www.dst.dk

Mvh steffen

• #2   12. jan 2005 Hejsa, nu vi er ved det... hvor sikker er en skivelås? mener, kan den slåes eller bores af? har en på hvert hjul, og fik oplyst at de er umulige at bryde, så det stoler jeg på indtil videre...

• #3   12. jan 2005 Ronni R --> Det afhænger meget af typen og mærket. Har været en test i BIKE, hvor nogle skivebremselåse var mere eller mindre umulige at bryde op og hvor nogle var lige til at "brække" op!

• #4   12. jan 2005 mange skivelåse flækker bare hvis man giver dem et hårdt slag med hammer... sådan fik en a mine kammerater stjålet sin.... en ordentlig kæde låst fast til noget man ikke lige tager med.... og (-; jo flere låse jo mere besværligt er d vel.... min står heldigvis inde i mit hus om natten....

• #5   12. jan 2005 der bliver ca stjålet 1300 mc årligt jeg bor i vordingborg jeg har to låse til min mc plus en stel afbryder

• #6   12. jan 2005 der bliver ca stjålet 1300 MC Årliget.. jeg bor i vordingborg jeg har to låse til min + en stel afbryder

• #7   12. jan 2005 det er noget jeg lavede til min, det er en som afbryder stel ledningen så kan den ikke starte (VIS) de skulle prøve at løbe med den, de gider jo nok ikke løbe i gemmen hele by med den ud at kunne starte den, og stel ledningen er nok det sidste de tænker på

• #8   13. jan 2005 Jakobsen >> Hvad har du tøjlet din kværn fast til i din garage?

Mvh
    Allan

• #9   18. jan 2005 Nej... Mcer kan ikke sikres.. Min far havde en kammerat.. med harley.. har han ikke mere.. De gamle snedige mænd havde konstrueret en JERNdør.. den var nær aldrig kommet på plads, syklen var boltet7låst fast til en anordning støbt ned i gulvet.. men men.. en morgen og et par lastvognsspor senere.. væk var harley.. Sur røv... Jeg har heldigvis selv fået hus med tre udhuse/garager.. min cykel holder i tørvejr, bag lår og slå.. og med en pitt snusende rundt.. så står den der nok hver morgen..
    Knus Matilde

Kommentér på:
tyveri

Annonce