764 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

bedømmelser....!!! bedømmelser....!!!

Jeg forstår det ikke helt.. der er nogen som stemmer på ens mc og så kikker man forbi personens mc og giver den en stemme og det ikke er det samme laver de det om... Jeg stemmer ud fra hvad jeg syntes og hvis en har givet mig en høj stemme og jeg så giver ham en middel fordi hans mc ikke er så fed i min øjne laver han hun det om... det forstår jeg ikke noget af.. nogen der kan forklare hvorfor man gør det... personligt syntes jeg man skal lade være med at stemme så... er jeg forkert på den...??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedømmelser....!!!
  • #1   26. sep 2006 bare drop det med de stemmer, bed folk om at ligge en kommentar i stedet, over out, slut prut finale

• #2   26. sep 2006 ja sådan hænger det fantastike pointsystem nu engang sammen... og det blir det nok ved med.

• #3   26. sep 2006 jeg er lige glad hvad folk stemmer om min mc... men syntes bare det er underligt at folk laver det om når man så stemmer på dem...

• #5   26. sep 2006 de bedømmelser skal da bare være anonyme og sådan er det.

• #6   26. sep 2006 Jamen jeg syntes da din fine Kawa fortjener en extra høj herfra.... Og nej, den bliver sku ikke lavet om fordi du giver mig en lav.... (Har selv samme synspunkt)
    Total drømmecykel du har der!!!!

• #7   26. sep 2006 Anonyme stemmer er sku en god ide

• #9   26. sep 2006 Hej Strada

"Og sjovt nok er de fleste af de lave-/middel-karakterer, min egen MC har fået, givet af nogle, som jeg selv forinden har givet en lav eller en middel. Som regel er det yngre brugere, der lige har fået deres første MC - og som ikke accepterer, at ikke alle andre synes, det er det mest fantastiske køretøj i Verden."

Der rammer du sømmet lige på hovedet smiley

• #10   26. sep 2006 Syntes stemmerne kan bruges til en ting.....
    Søge efter de flotteste eller de værste mcer...
    Da de fleste stemmer fornuftigt...(det tavse flertal)
    Altså hvis man vil se de fedste R1ere så søges på R1 og efter de bedst bedømte..

Bortset fra det er stemmerne til at lukke op og .... i.
    Jeg er fuldstændig kold over hva der stemmes....på mine cykler bare glad for nogen gider.
    Forundres bare over at gir man en høj får man sikkert en høj igen selv på et gl. vrag..

• #11   26. sep 2006 imho skulle det bedømelses-system laves helt om så det var forskellige kategorier man gav en stemme som f.eks. Stand/vedligehold (set i forhold til alder), farve/farve-sammensætning, modifikationer, stil (cruiser, racer, fighter osv.) samt et felt til kommentarer/begrundelser for stemmeafgivningen.

Skala skulle være over et større spænd f.eks. 1-9 da en fabriksny MC uden modifikationer i sagens natur må have en neutral stand/vedligehold på 5 hvorfra den gennem tiden kan ryge ned til 1 (vrag) eller op til 9 (super vedligeholdt/istandsat).
    Udfra karakterer i de forskellige kategorier kunne så udledes en overall karakter som bliver det egentlig sammenlignings grundlag de forskellige MC'ere imellem.

Efter større ændringer med dertil hørende billeder skal det være muligt at aktivere en 're-vurderings knap' som gør at stemmeafgiverne skal tage stilling påny, gerne med udgangspunkt i tidligere afgivne stemmer.

stemmer skal udløbe efter et år da man på den måde er nød til at vedligeholde sit galleri og sikre mod nogen gamle stemmer er højere MC'ens aktuelle stand bare hænger ved.

De helt lave/helt høje stemmer burde kun gives til et totalt vrag/rustbunke eller en meget gammel totalt i orden ell. meget custom ombygget MC og dermed væk med en underlig begrænsning af nogen 'extra høje'.

Dette var mit bud på et anderledes bedømmelsessystem som på en eller anden vis tvinger både ejere og andre til at være aktive brugere her og jævnligt tage stilling til en given MC.

Et lignene system skulle laves til udfordringerne frem for bare en 'stem på denne MC' knap hvor det tilsyneladende kun er motorstørrelse og/eller mærke der afgør hvilken knap der trykkes på.

Min mening er at hverken bedømmelser eller udfordringer er 5 potter p.. værd i den nuværende form.

• #12   26. sep 2006 Gør som mig,,slet alle stemmer , og lad selv være med at give nogen. Så nemt er det at komme det åndssvage system til livs..Og megen uvenskab og "mundhuggeri" kan undgåes..
    Mvh. Michael.

• #13   26. sep 2006 En bedømmelse er noget man giver - det er ikke noget man kan bestille ved at give andre en eller anden bestemt bedømmelse.

Kan man ikke finde ud af det, så kan man jo bare lade være. Det gælder jo også, hvis andre ikke kan finde ud af det.

• #14   26. sep 2006 Strada og Bo

jeg synes det er helt ok at i ikke synes mine er verdens vildeste smiley ....!

• #15   26. sep 2006 Stefan

Jeg er ikke helt med på den ??

Jeg "synes" intet om din mc, for jeg har jo ikke afgivet karakter.

Bo

• #16   27. sep 2006 Here we go again..

• #17   27. sep 2006 tjaa alle mine stemmer slettes regelmæssigt indtil jeg for taget ordentlige billeder og er meget mere færdig. jeg synes da bedømmelser er ok men jeg har min måde at bedømme på og andre har deres, min måde står på min profil og det må folk leve med kan de ikke det jamen så fred være med det da ;o)

Kommentér på:
bedømmelser....!!!

Annonce