{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manglende blink, bøde eller ej, bruge armen...
  • #1   18. jun 2015 Jeg kører uden blink på min Guzzi, det kræves først efter 1994, men er de der skal de virke, men en bøde, så er polisen sgu sur

• #2   18. jun 2015 det var først efter et bestemt årstal politiet var kloge nok til at lave en regel der burde have været der fra mc'ens begyndelse, bilisterne tror du er fuld når du stikker armen ud, eller strækker armen, det holder sq ikke..

Hvorfor man dog vil risikere at få et tons metal og plastik op i røven undre mig meget...

• #3   18. jun 2015 arg Elias ved jeg nu ikke men her i midtjylland virker det fint den gamle fz750 har et lille problem med kortslutning/ springer sikringen fra tid til anden omdr tæller er så også med så ligger der nogle bag mig bruger jeg også armene

• #4   18. jun 2015 Det og så et rimeligt snakketøj kommer man altså langt med, men der guves ingen garantier - er det der skal det virke . men det kan jo være gået itu lige nu:-)

• #5   18. jun 2015 på de gamle maskiner uden blink bruger jeg arm eller ben...Det handler jo om at kommunikere ens intention videre til andre trafikanter.
    Politiet skal vel i princippet uddele bøde for blink der ikke fungerer, men de har nok mulighed for at fortolke situationen...
    Vær obs på at hvis der er monteret blink skal de virke, også selv om modellen er gammel nok til at de ikke er påkrævet...

• #6   18. jun 2015 mht at have blink eller ej, så handler det vel om prioritering...jeg tror ikke en pind på at små eftermonterede "gejlerhifi" blink er sikrere end en udstrakt arm er i uden for lygtetændingstid og synes det vil ligne lort(!) på f.eks. min årg. 42 harley bobber
    Hvis det handler om sikkerhed, så skulle vi alle køre i bil....

Kommentér på:
Manglende blink, bøde eller ej, bruge armen...

Annonce