{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Fucking trals... {{forumTopicSubject}}

... Jørgen Klevin havde sq saksen fremme i går smiley

Er der nogen der har et link til regler for fartmålinger... ?
Ja ja, jeg ved det godt... jeg griber efter strå her.
Men hvis der nu lige var en lille bitte mulighed for en procedurefejl, så ville det dælme ikke være så ringe endda smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fucking trals...
  • #1   28. sep 2006 SURT SHOW...!!!!

Hvad blev du målt til?

• #2   28. sep 2006 Hastighedsovertrædelse? 0:-)

• #3   28. sep 2006 Blev målt til sølle 109km/t, på vej nede fra Vejle sygehus og ud mod motorvejen... meeen det er sq en 50km zone smiley
    De målte mig bagfra, og sendte en flinke æggeskal på en sprit ny ST 1300 efter mig... opdagede det sq ikke før han holdt ved siden af mig, da jeg holdte for rødt.
    Han kunne så oplyse mig om, at gerne lige ville trække hele 4 km fra målingen.. ja tak for det!
    Landvejsrøvere, statens sjakaler Grrrrr...

• #4   28. sep 2006 Av den kommer til at kunne mærkes smiley

Men hvad.. du VIDSTE vel at det kunne koste penge at køre for stærkt smiley

MortenP

• #5   28. sep 2006 Øv øv Michael... men som du selv skriver klamre man sig jo til det sidste strå når der er fare på færde... men jeg kan desværre ikke give dig nogle gode råd - eller dem jeg har kommer for sent (hi hi)..
    Håber vi ses derude.....

• #7   28. sep 2006 Jeg syntes det er en helt urimelig strækning at måle på... Der er dobbelt spor, midter rabat, og ingen side veje... oppe på toppen må man køre 70km/t, og der er det sideveje med dertil krydsende traffik til følge!!!
    Og pengene... skid da hul i dem... det er sq mit kære pap jeg er bekymret for... for jeg ved sq da godt at jeg ikke kan holde mig i skindet i laaaaange 3 år :-S
    Men ja, der er sq nok ikke ret mange, der kan sige sig fri for at køre for stærk, kun et spørgsmål om tid før politistaten napper os alle sammen.
    Men tilbage til det jeg søger... er der nogen der har et link eller hvad!!?

• #8   28. sep 2006 ikke direkte, men er det ikke bare ind på www.politi.dk og så igang med at lede. Ellers måske prøv at søg på google. Måske er der en side med lige det du søger... Det er min bedste hjælp, men tror den blir svær at slippe udenom

• #9   28. sep 2006 Voksen bliver jeg sq aldrig HEHE!
    Der er kun en eneste grund til de holder lige der, og det har ikke en kæft med med sikkerhed at gøre.
    Næ næ, det er kun for at få penge i statskassen, ikke en skid andet.
    Og hold så op med at spille hellig Mikkel, du ved ganske udemærket, at der er tonsvis af steder, hvor der slet ikke er nogen sammenhæng, mellem den tilladte hastighed, og de faktisk kørselsforhold... jeg vil til endhver tid fastholde at jeg kørte efter forholdene.

• #10   28. sep 2006 (link fjernet)

• #11   28. sep 2006 Takker Martin.. men den flinke æggeskal, gav mig faktisk sådan en folder der... han var faktisk rigtig flink.. men nu kunne han jo også trille hjem og holde fyraften, da de jo lige havde opnået deres kvote for dagen i et hug GG

• #13   28. sep 2006 Nu er den flinke æggeskal jo selv motorcyklist, så mon ikke han var flink fordi han selv kender til det at vride bare en lille smule mere i gassen, når vejen skråler efter det, når han er off duty? smiley

• #14   28. sep 2006 Godt ord igen Mikkel.. Jeps jeg var 100% klar over at jeg i forhold til lovgivningen kørte mere end det tilladte.
    Men de knallerthastighedskrænser vi har her i landet er det jo umuligt andet.
    Jeg syntes bare de skulle lave fartkontrol der, hvor der er en sikkerhedmæssig berettiget grund til at gøre det... Og ikke bare for at få penge i kassen.

• #15   28. sep 2006 GG Du har nok ret Peter.... HEHE
    Jamen takker da, det blvier sq ikke noget problem at bestå, faktisk det mindste problem... det er de der laaaange 3 år der bekymre mig... for jeg kan ikke holde mig tilbage.. når først jeg sidder på bike, er der sq noget der lukker for den del af hjernen...

• #17   28. sep 2006 Landevejsrøvere... ikke en skid andet!

• #18   28. sep 2006 Det er sgu' da næsten pinligt at se dig tude over, at du ikke må bryde loven de næste tre år!

Allan

• #19   28. sep 2006 Man kunne selvfølgelig på stedet have startet en diskussion om lovens ånd versus lovens bogstav. I dagens Danmark, er det ikke længere tilfældet at de to parametre følges ad - desværre.

Mvh,

Allan

• #21   28. sep 2006 Nu skal politiet ikke være for hellige selv, jeg har mange mange set politiet køre som idioter med blink på overfor rødt og med hastigheder der bedst passede til motorveje, - på almindelige veje, hvor efter de slukker blinket og triller ind på stationen,.......blot fordi de nu har fyraften og gerner vil hjem eller de skal ind og drikke kaffe...

eneste forskel er at de har "lov" til det... det har sågar været vist i tv...

Så jeg føler sgu med dig michael, jeg syntes det surt..
    det var noget andet hvis det var en strækning hvor der lå skole eller andet...men når det er en vej som du beskriver så kunne de godt være lidt mere fair og blot give en en balle og måske et enkelt klip,....

• #22   28. sep 2006 Martin (KBH): Kunne aldrig falde mig ind ikke at køre motorcykel, jeg køre indtil jeg ikke kan komme op den mere smiley
    Allan Ø...: Pinligt eller ej, det er da din mening, og den har du jo lov til at have. Jeg har ikke tænkt mig at bryde loven hverken mere eller mindre end jeg og helt sikkert mange andre gør og har gjort hver eneste dag.
    Allan [Odense] P: Det er nemmerlig helt rigtig smiley
    Kenneth F: tak for din støtte

• #23   28. sep 2006 Nedtur for dig. Ærgeligt når de laver sådanne kontroller på helt gale steder. Selvfølgelig skal du prøve at sno og vride dig for at slippe udenom. Det havde jeg helt sikkert gjort. Der er ingen der gider at ha de dumme klip og betingede domme bare pga latterlige regler. Held og lykke med at finde en fejl i deres fremgangsmåde.

• #24   28. sep 2006 Føler med dig..

FIGHT FIGHT FIGHT

Er selv lige blevet nakket

• #25   28. sep 2006 Christian A: Ja du kender det jo smiley 129 km/t i 50km/t zone i Aalborg smiley

De "latterlige" regler redder helt sikkert mange liv hvert år....

• #26   28. sep 2006 first of all.
    Blev du målt med Police Pilot så trækker de normalt ikke noget fra. Så har de givet dig den snor de kan. (siger de)Har selv prøvet det.
    DVS de måler dig fra eet punkt, og når de selv er der osv osv. Distancen og tiden. MEN man får aldrig nogen garanti for at den måling de rent faktisk har taget ER den rigtige. Med Laser trækker de 3% fra. Det sker ikke med Police Pilot. Ellers er jeg blevet snydt for de kostbare 5 km/t der kostede mig en betinget ligesom du nu får.

Jeg har selv undersøgt det. De har nogle retningslinier for oversigtsforhold og afstand til dig når målingen påbegyndes og afsluttes. -MEN disse afhænger af bakker, hvorfor du igen totalt er i deres vold.

Man får ingen garanti om at deres apparatur er kalibreret. Ellers viser de den ikke. Jeg har selv prøvet at rykke.

Du kan tage det i retten. Det er gratis. MEN det kommer du ikke langt med. Det er dit ord mod en betjents.

At fartgrænsen op ad bakken kun er på 50 km/t kan vi så diskutere. Lidt længere oppe må man som sagt køre 70 km/t og man skal sgu være vågen især på vej ind mod byen, for hvornår må man køre hvad. En kæmpe vej så man føler man snegler sig afsted.

Du står til en betinget. Dvs hvis du har kørekort til bil så er deres normale procedure at du skal op til kat. B. -Sådan var det sidste år for mit vedk..
    Lykke til.

• #27   28. sep 2006 Kan huske at der for et par år siden var et program i fjerneren om politiets hastigheder på vej hjem til stationen.. Man havde sat en fotofælde (den elskede kassevogn) op, få 100m fra stationen og mener at næsten alle politibiler bliv blitzet pga for høje hastigheder.. På vej hjem til kaffen/fyraften!! xD ..
    Var vidst noget dokumentar på Tv2 ligesom Tv2 Dok. eller hva det nu hedder smiley

• #28   28. sep 2006 Det lyder til, at det godt kan blive svært at finde tilstrækkeligt med beviser på procedurefejl.
    Så man er bare "but fucked" :-S

Selv om jeg godt nok har hørt noget om, at der vist er skabt precedans for at de skal have deres apperator kalibreret...
    (link fjernet)

• #29   28. sep 2006 jeg blev målt til 88 km/t i en 50 zone og det gav 6 måneders kørsels forbud og en bøde på 2500...

har ikke afleveret mit kort endnu, da jeg ikke kan vedkende mig dommen, så nu venter jeg på at komme i retten...

mic

• #30   28. sep 2006 Michael M.-
    Men så havde du vel en betinget frakendelse i forvejen?! Ellers giver det ingen mening...

• #31   28. sep 2006 bliver bare nødt til at pisse folk af og skrive tude fjæs, if u cant do the time, dont do the crime, vi ved alle hvilke ods vi kører i mod, hvilke chancer vi så tager er jo op til os selv.
    bare det jeg ville sige, hej hej

• #32   28. sep 2006 Hey Thomas L
    Naturligvis, sådan er spillet jo. Men derfor kan man vel godt forsøge at snige sig udenom!
    Det er jo også en del af spillet smiley

• #33   28. sep 2006 der er mange steder der er bedste mor fart grænser , meen i byer skal man nu holde igen. men håber du slipper på en elleranden måde

• #34   28. sep 2006 Hey Teddy
    Helt ening... men den vej er bare SÅ bred... den tigger bare om at der kommer nogen og fyre den af på den.
    Hvilket vil også er derfor finansmisterens sjakaler står der, klar med indsamligs bøtten GG
    50km/t føles som en 45 knallert på en motorvej.
    Jeg er normaltvis ellers meget påpasselig i byerne.

• #35   28. sep 2006 Lidt sjovt det her... jeg takker for alle input, både de negative men i særdeleshed positive...
    Om ikke andet har det sq hjulpet ret meget på mit humør, at følge denne tråds udvikling.
    Faktisk var denne tråd jo udformet som et spørgsmål om hjælp.
    Men den blev sq hurtigt til en gang børnehave agtig kasten med regelgas, moraler og jantelov.
    Meget morsomt GG

Men mit problem er jo ikke løst endnu.
    Så skuller der være nogen der kan hjælpe mig (og andre) i krigen mod for lave hastigheder, så gi lige et praj!

• #36   28. sep 2006 Du kunne jo liste ud og skrue 50 skiltene ned og holde på at det kun kan være forskellen fra 70 t. de 109 du vil acceptere grundet mangelfuld skiltning...

• #37   28. sep 2006 Meget opfindsomt GG c",)

• #38   28. sep 2006
    Den strækning er strid.. og glæder mig lige nu over at jeg ikke kørte der på pågældende tidspunkt igår.. for var ude og gi den lidt gaz..
    ALLE kører jo mindst 60 op af horsensbakken(som stedet hedder) og det er en god strækning at gi den lidt ekstra med det bløde sving osv.. Omvendt så VED man også at politiet tit står der... Jeg kigger mig altid godt omkring når jeg kører der og håber de tager billisterne istedet for mig, når de står der.. *g*

Men husk alle.. bakkerne ud af Vejle, der holder de tit og måler..

• #39   28. sep 2006 Hej Mikael D,
    Jeg føler med dig i den grad.
    Det er kun et spørgsmål om held, om man mister kortet eller ej. Af uforklarlige årsager har jeg dog stadig to klip tilbage. smiley
    Hold kæft hvor er jeg træt af alle de hellige fjolser, der udtaler sig om noget, de har lige så meget forstand på som vore politikere.
    Hvorfor sælger I ikke jeres mc og køber en knallert istedet?

• #40   28. sep 2006 Ane: Ja den bakke er bare for sjov GG... Jeg er tilflytter fra Århus, så jeg er ikke helt bekendt med, hvor de for vane at stå.
    Carsten O: jeg er godt klar over at mine chancer er små, med mindre der er helt tydelige procedure fejl.
    Jan (Nordsjælland) L: Du har helt ret. Jeg prøvede i dag, på motorvejen fra Århus til Vejle, at køre 110% efter hastighedsbegrændsningerne. Dette medførte et X antal fuckfingre, stort set alle kørte helt op i røven af mig når jeg overhalede, blinkede lys og lamper, en enkelt dyttede af mig, imends han gestulerede mig, på vanligvis med en finger ud af vinduet. 4 lastbiler overhalede mig, hvorefter de trak ind, under en meter foran mig.
    Derfor nægter jeg sq at tro på, at der er ret mange der holder sig inden for hastighedsbegrændsningerne.
    Jeg var bare en af de få uheldige.

• #41   28. sep 2006 Bull's Eye Mikael P
    Hvordan i h..... skal vi få gjort noget ved de tåbelige regler?
    Det er fuldstændig ude af proportioner.
    Man risikerer job, bil, mc, kone og hus ved at køre som de fleste tyskere og franskmænd, og faktisk også danskere.
    Der må sgu da være noget helt galt, når så mange iøvrigt lovlydige borgere bryder loven HVER dag.

Kommentér på:
Fucking trals...

Annonce