{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Mads J
Mads J
Tilmeldt:
13. jun 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Køre Makker på ATV {{forumTopicSubject}}

Hey MC Galleri

Er en fyr på 33 fra Taastrup området som søger andre at køre med på ATV´ere

både til hygge ture og ellers race lidt rundt omkring smiley


Noget helt andet.. hvordan ser MC belister enlig på os som køre på atv´ere?? har lagt mærke til noget hilser når man køre og andre kigger ligsom lidt surt på en..

Er vi outsider i mc verdens øjne???


Kommentarer på:  Køre Makker på ATV
  • #1   28. jun 2015 Den er indregistreret som bil og har 4 hjul, så jeg ser det ikke som en motorcykel. Hilser I på mig får I et vink igen. Men hvis folk kigger surt på jer er det da for småligt.

  • Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #2   28. jun 2015 Det er da godt at høre Simon smiley

    jeg skal ikke kunne udtale mig om de ser sig sure på mig Simon.. men man virker bare ikke velkommen altid..

    jeg ser nu ikke en ATV som bil og syntes det helt hul i hovedet at man må køre uden hjelm og den er indregistreret som en bil da den ikke har noget med en bil at gøre men mere motorcykel.. har kørt cross i flere år og kan virkelig ikke se sammenligningen imellem bil og atv..


  • #3   28. jun 2015 Har godt nok aldrig hilst på mcister på min Atv, og kan ik se den som andet end en bil, nu når den er indreg sådan..

  • #4   28. jun 2015 En atv høre slet ikke hjemme på vejen (imo). og det eneste den har med en mc at gøre er at Baboom har besluttet mod al fornuft, ikke at kalde det en bil. Og derfor henvise til mcgalleri smiley smiley smiley

    Kunne aldrig finde på at hilse på en atv, med mindre jeg selv kørte på en 4 hjulet smiley


  • #5   28. jun 2015 Kører selv atv. Nogle mc'er hilser andre ikke. Men aldrig oplevet at de har set skævt til mig. Og har kun haft positive oplevelser med den.

  • Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #6   28. jun 2015 Det måske bare mig så..

    har skam også haft gode oplevelser med andre mc´er da min bror selv køre speed bike..


Kommentér på:
Køre Makker på ATV

Annonce