2.154 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Syn Af Harley Syn Af Harley

Må en synshal godt undlade at ville syne en Harley, blot fordi det hedder en Harley?

Hmmm? Blev ringer op af synshallen som ikke ønskede at syne min motorcykel? Jeg finder blot bare en anden synshal, men utroligt at der er så mange problemer med at eje en harley smiley

God sommer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn Af Harley
  • #1   29. jun 2015 Øhhh den har jeg ikke hørt før..............

• #2   29. jun 2015 Jeg tænker at det er en privat virksomhed, og hvis de mener at de ikke har kompetence til at vide alt om ombygning osv, må de vel i princippet sige nej.
    Hvis de syner den, hænger det vel på ansvaret om det er korrekt.

Hvis din bil dumper er du jo også i din gode ret til at tage et andet sted hen og prøve igen.

• #3   29. jun 2015 de har vel lige fået en bemærkning fra dem der tjekker om synet nu er udført korrekt
    at ombygninger er ejerens job at fortælle om ombygninger er en anden sag netop fordi det er umuligt at kende alle årgange af alle modeller

• #5   30. jun 2015 En synshal er en selvstændig forretning, de har ret til at afvise de kunder de vil.

• #6   30. jun 2015 De gider nok bare ikke det bøvl, dom det visse gange kan føre med sig.

...en custom Harley kræver sku' sin synsmand.

• #7   1. jul 2015 Alt gik fint hos APPlus, så de har fået en ny kunde for eftertiden.

• #8   1. jul 2015 a plus vil vist nok havde periodisk syn på mc

• #9   1. jul 2015 Er det ikke diskrimination når en synshal siger at de ikke vil syne ét bestemt mærke motorcykel?
    Jeg har selv oplevet at blive afvist i en synshal med min Harley, udelukkende fordi det var en Harley.
    Synsmandens forklaring var "det har jeg ikke forstand på" - Jamen, så er han vel ikke egnet som synsmand, hvis ikke han ved noget om motorcykler.

Er jeg helt galt på den her??

• #10   1. jul 2015 efter min mening, ja så er du gal på den.
    Hvis han ikke mener han har kompetance til det, skal han ikke hænges op på at han har godkendt noget der ikke er lovligt.

• #11   1. jul 2015 Det er jo ikke syns mandens ansvar om en motorcykel er afgiftet korrekt.
    En synsmand skal tjekke bremser, lygter, støj, dæk osv osv. Det andet er told&skat sammen med Færdselsstyrelsen.

• #12   1. jul 2015 Ikke helt korrekt cf, Det er lige præcis synsmanden der skal tjekke om de bremser, lygter, udstødning mv er godkendt til cyklen ( TUV ) el andet.

• #13   2. jul 2015 Ja.
    Det har du ret i, Michael - men min pointe er lidt at det er ikke synsmandens ansvar at cyklen er afgiftet korrekt.
    At der er TÜV godkendelse på delene betyder jo blot de er godkendt - ikke at der er betalt afgifter af ændringerne.

• #14   4. jul 2015 Og der har du også ret cf...... smiley

Kommentér på:
Syn Af Harley

Annonce