1.842 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Michael S
Michael S
Emner: 50 Svar: 236

MC tyve i tilst århus! MC tyve i tilst århus!

Jeg så lige det her opslag på facebook om en fyr i tilst ved århus der har haft det venstrefløjen kalder "et kulturmøde" i sin indkørsel. Skynd jer at gemme billederne hvis i bor i området før politiet rykker ud og straffer ham der tog dem:
https://www.facebook.com/TommySteenNeilsen/posts/10152880407645124

Sølvgrå mazda 323, nr plade AN 15 555.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC tyve i tilst århus!
  • #1   21. jul 2015 Utroligt. Min farfar har prøvet det samme en dag crosseren stod på traileren, med der var nogen der kørte forbi udenfor (på en lille lukket vej med 6 huse).

Man kan håbe han får lov til at beholde den.

• #2   21. jul 2015 Forbandede aber....

• #4   21. jul 2015 Det er godt gjort at man skal til at ha våben for at ha sine ting i fred eller sit helbred for den sags skyld, men på det punkt er jeg også garderet..

• #5   21. jul 2015 De har åbenbart heller ikke råd til en salat smiley

• #6   21. jul 2015 Har du fået ribbet kolonihaven Jens? smiley

• #7   21. jul 2015 Delt på FB

• erik K
    erik K Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 19
    #9   21. jul 2015 hvem fanden gider læse det Jønke bavl. den feje snigmorder

• #10   21. jul 2015 Jønke har ret i noget af det han skriver, men ja, ham giver jeg heller ikke 5 flade ører for...

• #11   21. jul 2015 Man kan sige hvad man vil...men sjakal-manifestet bygger nu engang på flere sandheder.

• #12   21. jul 2015 Det mener jeg også, men Erik har også ret det han siger..

• #13   21. jul 2015 Tag jer nu sammen forhelvede. Sjakal manifest? Så fordi man ikke kan lide en gruppe af afstumpede, kriminelle og samfundsnassende asociale røvhuller, så begynder man at lytte til og få sympati for en anden?

Voksne mennesker der støtter op om bander er fandme noget af det mest ynkelige man kan forestille sig.

• #14   21. jul 2015 Der er ikke nogen som støtter op om bander, eller sympatisere her... Jeg konkludere blot, at dele af manifestet så sandelig har rod i virkeligheden. Og jeg syntes desværre at det kun er noget man har set mere til siden da.

• #15   21. jul 2015 Hvorfor så bringe dem på banen? Vi ved jo godt at det er en flok tyveknægte, det behøver vi ikke Jønke for at fortælle os.

• #16   21. jul 2015 #13 Du forstår vist ikke helt hvad der bliver skrevet i tråden?
    Jeg støtter ikke op om noget som helst, men uanset hvem der har skrevet det manifest, så er der noget rigtigt i det, men som jeg skriver så har Erik også ret, så ingen støtte herfra til nogen af parterne.

• #17   21. jul 2015 Nikolaj....hvis du godt ved at det passe, hvorfor er det så forkert at Jønke han skriver det?

...ikke at jeg ellers er ude på at forsvare ham.

• #18   21. jul 2015 Jønke må sådan set skrive hvad der passer ham Milling, og det må alle andre i øvrigt også.

Med frygt for at starte en KÆMPE diskussion så skal jeg nok uddybe hvad jeg mener:

Problemet er at en del mennesker efterhånden ser rockere som en slags frihedskæmpere som kæmper den "gode" kamp mod indvandrerbanderne. Det kan du f.eks læse på HAs hjemmeside i deres gæstebog, samt stedder som nationen under bestemte artikler. Det er HER jeg får kaffen galt i halsen. Når folk så begynder at bringe Sjakalmanifestet og linke til HA's hjemmeside i en tråd om kriminelle invandrer, så lugter det lidt af at man støtter HA og mener at de kæmper den "gode kamp." Det er ikke så meget oppe lige nu, men under den sidste bandekrig mellem HA, deres supportere og så diverse invandrerbander i KBH der var det rigtig meget oppe. Her kunne man f.eks læse på HAs gæstebog hvordan alm. mennesker lovpriste HA for deres gerninger.

Derfor kan jeg ikke lade være med at skrive noget når jeg læser noget der minder om det.

Som om vold og kriminalitet er okay når det bliver gjort at vores egne, eller at det kan undskyldes så længe de også kæmper imod udlændinge. Den eneste grund til at HA har et problem med invandrerbanderne er fordi de tager deres markedsandel. Er det okay at HA handler med kvinder, svindler og truer og afpresser så længe de tæsker nogen kriminelle udlændinge engang imellem?

Jeg forstår slet ikke hvorfor det bringes på banen. Der står intet i det manifest som vi ikke alle sammen er klar over i forvejen. Pia K har sagt det samme i 20 år, men hun sælger ikke kvinder og kokain.

Hvorfor overhovedet give plads til dem?

• #19   21. jul 2015 Rockerne er i mine øjne ikke bedre end indvandrer banderne, men de optræder ikke så meget i gadebilledet og opfører sig ikke på samme måde overfor almindelige mennesker som indvandrer banderne.
    Igen, det er bare min mening.

• #20   21. jul 2015 jeg blev faktisk positivt overrasket af jønkes "lille bredside".

egentlig er det nok med jønke som det er med pia k.
    man skal høre sandheden fra børn og fulde politikere.. og jønke..
    og om danmark kan man faktisk lære en del af hizbuttahrir tør jeg godt garantere.. for de flestes vedkommende. der skal nok være nogen der ved alt hvad de påpeger eller er helt uimodtagelog overfor alt der kommer ud af deres mund.

Men som sagt.
    man skal ikke høre sandheden fra thy old neighbor

• #21   21. jul 2015 Jeg synes problemet er klart skrevet i det manifest.
    Så er jeg faktisk ret ligeglad med hvem der har skrevet det.
    Alt behøves ikke tilskrives "racisme", men man kan da ikke komme uden om problemerne eksisterer.
    Er der nogen der er i tvivl om det?
    Vil sku godt høre de skinhellige, hvis deres datter bliver gruppevoldtaget, søn gennemtæsket osv.
    Lad os ikke håbe det sker.
    Danmark er ikke blevet et bedre sted.

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 50 Svar: 236
    #22   22. jul 2015 Jeg har lige set den sølvgrå mazda 323 køre ud fra veriparken i risskov. Det var 100% sikkert den med den nummerplade, den er nem at huske. Nu vil jeg selvfølgelig ikke opfordre til noget ulovligt, men hverken jeg eller politiet kan jo vide hvem der læser med herinde..

Kommentér på:
MC tyve i tilst århus!

Annonce