1.503 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "MC tyve på"
MC Tyve
Hej alle! Jeg har hørt at der er nogle MC tyve på spil i københavn og omegn for tiden. Senest igår, fik en gut i nabo bygningen stjålet sin suzuki gsxf. Dette tyveri foregik ved højlys dag, et tem...
Hej alle! Jeg har hørt at der er nogle MC tyve på spil i københavn og omegn for tiden. Senest igår, fik en gut i nabo bygningen stjålet sin suzuki gsxf. Dette tyveri foregik ved højlys dag, et tem...
Skrevet af: Heidi (KBH) P - 22. aug 2005
MC tyve i tilst århus!
Jeg så lige det her opslag på facebook om en fyr i tilst ved århus der har haft det venstrefløjen kalder "et kulturmøde" i sin indkørsel. Skynd jer at gemme billederne hvis i bor i området før politi...
Jeg så lige det her opslag på facebook om en fyr i tilst ved århus der har haft det venstrefløjen kalder "et kulturmøde" i sin indkørsel. Skynd jer at gemme billederne hvis i bor i området før politi...
Skrevet af: Michael S - 21. jul 2015
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 76 Svar: 421
Det ser sort ud.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.665
Hvorfor gør manden med kameraet ikke noget aktivt, det er bare at råbe efter tyven, så smider han den og løber. Uanset hvem der ejede den var jeg fløjet ud af døren.
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.444
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.683
Den er fundet igen
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.665
Jeg ser ikke lige hvor du er på vej hen?
Har talt med ejeren via FB, den er hjemme igen, og en anholdt.
MC tyve på spil i Kbh