1.174 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Moto Guzzi V65-C Viden søges. Moto Guzzi V65-C Viden søges.

Har fået mig tilbudt en sådan maskine, og jeg synes at tanken kunne være meget sjov, da det er så langt væk fra noget som helst jeg ellers har ejet, og samtidig har den en del historie.

Den har stået fornuftigt opbevaret i 7år uden opstart, og jeg er klar over at den nok skal ha en del nye pakninger, dæk osv.
Men hvad pokker skal man vide om sådan en italiensk fruentimmer?
Jeg ikke så meget som kender en eneste der har, eller har haft en moto guzzi, så er hel lost.
Kan det sælges igen, eller er man gift med sådan noget. Kunne forstille mig at det er lidt som når bilentusiaster køre alfa smiley

Fortæl fortæl hvad i ved smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Moto Guzzi V65-C Viden søges.
  • #1   22. jul 2015 Den med alle pakninger skal skiftes, det er vist en vandrehistorie. De pakninger der skal holde tæt, sidder jo samme sted om det kører eller ej, såå! Hvis der er noget der kan gå til af at stå stille er vi nok mere ude i at forgaffel kan være lidt utæt, men det ville den nok også være blevet ved brug, så igen smiley Hvis den har stået fornuftigt ville jeg ikke være bange for den!

• #2   22. jul 2015 Moto Guzzi er kendt for, at være en solid mc. Og nogen lunde simpelt skruet sammen. Min gammel far har en magen ved. Den bruger lidt olie, den ene cylinder er slidt, men ellers er der kun skiftet slid dele, olie, tændrør.
    Jeg ville ikke være bange for at binde an med en sådan. Jeg går ud fra at prisen også er der efter, for sådan en gammel svend. Så prøv en tur, hvis det er muligt.

• #3   22. jul 2015 Ved godt det er lidt en vandre historie. Men efter at ha arbejdet ved en ophugger, har jeg samtidig også set hvor mange motorer der kom ind med diverse utætheder, pakninger og pakdåser, hvis de havde stået lidt længe på lager.

Det med at den er solid og trofast er os hvad jeg har hørt. Pris er ikke noget vi har været så meget inde over endnu, da hende der har den blev syg og nu er hun ked af at den blot står og dør mere og mere for hver dag der går, så ifølge hende var prisen ikke så afgørende.
    Nuværende ejer siger at den ikke kan starte, men at den kørte perfekt da den blev sat hen. Jeg har endnu ikke set den udover på billeder, så det kan være at det blot er et nyt batteri, tændrør og frisk benzin.

Kan man få dele til sådan noget?

• #4   22. jul 2015 Er nok noget af det mest solide du kan få ,
    Stumperne er ikke noget problem at finde , næsten alle gussier passer sammen i stumper , tag en snak med Peter i ry mc han er gussi mand ved alt om dem

• #5   23. jul 2015 Dur SLET ikke, du er NØDT til at sælge den videre til mig!!! Har lige solgt min egen, her i foråret, har dog fået fingre i en V-7,850 Veteran i stedet, den er lidt mere afstressende at køre på end 916,eren!

• #6   23. jul 2015 Prøv at læse lidt på Jens Lücks gamle hjemmeside smiley

http://www.thisoldtractor.com/guzzitech.dk/gb_en_index.htm

Har selv haft 3 Guzzi maskiner, ikke oplevet nogle problemer med dem smiley

• #7   23. jul 2015 Det lyder slet ikke dårligt. Det lyder til at jeg roligt kan arbejde videre med det.

• #8   8. aug 2015 Så blev den handlet. Og efter lidt besvær fik jeg liv i den. For pokker den går smukt i maskinen, det er hel tosset. Nu skal den bare serviceres, ha et nyt batteri, som iøvrigt er pisse dyrt.

• #9   8. aug 2015 Batteri har jeg på lager til 395!

• #10   8. aug 2015 Altså i en størrelse som passer til en moto guzzi? Det er nemlig djævelsk stort

• #11   10. aug 2015 Ja, 28AH, 220amp. fra Scanbrit, altså IKKE noget Tvansen/kina skrammel!

Kommentér på:
Moto Guzzi V65-C Viden søges.

Annonce