1.129 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

hej motorcykelgalleri :-) ny motorcykellist ;-D hjælp hej motorcykelgalleri :-) ny motorcykellist ;-D hjælp

jeg står og har fået mellem a2 kørekort og nu vil jeg altså have en motorcykel. og jeg har brændt mig varm på en honda cbr 400 rr 1991.
så ville jeg høre om der var nogen der vidste noget om sådan en og er der nogen ulemper ved den. har hørt noget med at de køre med rimlige mange omdrejninger. og så ville jeg høre hvis den jeg havde kigget på der har kørt 41000 om det er nogen der går itu snart. ps. det er ved en forhandler. skal man så være bange for noget. ville være meget taknemlig hvis i havde noget info. smiley mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hej motorcykelgalleri :-) ny motorcykellist ;-D hjælp
  • #1   5. aug 2015 Det er en 24 år gammel motorcykel, du skal være opmærksom på at alt kan gå i stykker.. Vi kan på ingen måde vide om hvad der vil gå i stykker næste gang.

Vandpumpe kan være træt, kølerslanger + vaakumslanger + benzinslanger + bremseslanger møre, kalibere der skal renoveres osv..

Jeg siger ikke at det vil ske, blot at du skal tænke dig om inden du køber den..

Jeg ville gå efter noget nyere som 1.gangs cykel, så du ikke skal ligge på jorden og rode med den hele tiden.

Derudover er det ikke den mest eftertragtede model, så din gensalgsværdi vil nok ikke være særlig høj hvis du sælger den igen (Går ud fra at det er den til 35.000,- hos Carstens MC) selvom den ser velholdt ud.

• #2   5. aug 2015 Hvis du kan skrue i den selv ser jeg ingen problemer i det, som der er skrevet kan ting gå i stykker, revne eller sidde fast og det er ligesom det. Men evner du selv at lave det et det ikke kæmpe uoverskuelige projekter hvis de skulle dukke op..

• #3   5. aug 2015 De små 400cc maskiner er god underholdning for alle og også gode at starte på da vægten er lav og maskinen tilgivende. Kig evt. på min gsxr hvis du vil købe en der taber mindre i værdi end en fra forhandler. Den kan købes for 25.000.

• #4   5. aug 2015 Der skal sgu være en rigtig god forhandler-garanti hvis du skal gi' 35000,- smiley

Køb privat i stedet og spar 10-15 tusind.

• #5   5. aug 2015 #1 Hold your horses ! det er en Honda CBR smiley

Bund solid motor, den er ikke til at slide op, 41000 er ikke noget for den.
    Den lille 400 skal man ikke tage fejl af, den er jo lavet til bane ræs i tidernes morgen, den er lyn hurtig på de små veje og kan sagtens følge de store og tungere maskiner, når det går lige ud er det en anden snak.
    35000 er for meget for den, det kan man få en 900 for, den skal nok 10000 ned. men du kommer ikke til at kede dig på sådan en fætter smiley

• #6   5. aug 2015 Super fed maskine du kigger på, jeg har haft min i 6 år.. og jeg har aldrig fortrudt at jeg har købt den, det eneste jeg ærgrer mig over er at jeg ikke købte den mere sportsorienterede VFR400R

34k er lidt for meget for den, men det er en MC som holder prisen utrolig godt, bedre end 600 og 900 ccm.

Den er super hurtig på de små landeveje og på racerbanen og jeg har målt min til 210km/t på GPS så den er heller ikke helt langsom når det går ligeud..

Tjek evt min

http://www.123mc.dk/honda-cbr-400-rr/mcid-106473

PS min har gået 60.000km og du skal slet ikke være bange for km tallet, jeg har brugt ganske få kroner på at holde min kørende... Ville være mere bekymret med en nyere cykel med elektronik..

• #7   5. aug 2015 Fuck den er flot Mirza smiley det er præsis sådan den skal se ud, mange 400 kan godt være lidt kedelige og se på, men bang din ser godt ud...
    Jack, den burde du nok se nærmere på, der bliver du fanme flot kørende.

• #8   5. aug 2015 Hov Martin..

Det var ikke den jeg skulle linke til som værende min.. smiley

Min er ikke til salg, han skulle blot se mine billeder/tekst som inspiration

http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/31442-honda_cbr_400rr_nc29

Men jeg ville netop linke til den Repsol model efterfølgende for at gøre ham opmærksom på at han nok hellere vil have sådan en i stedet for, den ville jeg nemlig selv købe smiley

• #9   5. aug 2015 he he ok, Mirza, tror at jeg i begrejstring misforstod det smiley men din står nu også rigtig flot, ja den Repsol er sådan noget man skal kigge efter smiley

• #10   5. aug 2015 Ja eller endnu bedre en RVF400 med upside Down forgaffel og mono bagsvinger

http://www.123mc.dk/honda-rvf-400/mcid-85759

• #11   5. aug 2015 vil sige mange tak for alle svarene. men tror jeg køber den. der er et års 100% ganti på så det kan vel ikke gå helt galt. takker smiley

• #12   5. aug 2015 Og Carsten er en helt i orden fyr smiley Ham kan jeg godt stå inde for..

• #13   7. aug 2015 Det var dejligt og høre ;-). Mange tak ??

Kommentér på:
hej motorcykelgalleri :-) ny motorcykellist ;-D hjælp

Annonce