{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Hvad har du af arbejde? {{forumTopicSubject}}

Ja faktisk bare en tanke.

Men hvad arbejder folk med.
Og bruges pengene så udelukkende på motorcykel.

Jeg er tosset med en R6, og lidt mindre en CBR 600R men kan slet ikke gennemskue hvornår jeg nogensinde for råd til sådan en maskine.

Er jeres købt kontakt, via lån eller hvordan??

Også et helt andet spørgsmål forlygterne i min Bandit er lidt specielle nogen der ved hvor man kan købe nogle, ville gerne have dem med blåligt skær.

Det er ikke normale H3 eller H4 pære, de hedder HB3 og HB4 (kort, og lang lys)

Og har en bøjet sokkel (90grader)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har du af arbejde?
  • #1   18. jan 2005 Jeg tror ikke det er et spørgsmål om stilling, men om hvordan man prioritere sine "indkøb"
    Jeg læser til sygeplejerske, arbejder som freelance skribent ved siden af.. er derudover enlig mor!! men spiser vi havregrød 5 dage om ugen, så er der både råd til hundemad og corona..
    Knus Matilde


  • #2   18. jan 2005 Toben F : Vil gerne lige kommentere din sidste sætning, eller man er heldig og være født med en guldske i r...? - Man behøves da ikke være født med en guldske i hånden bare fordi man har råd til at købe en ordenlig MC .. Der er jo også de mennesker der arbejder røven ud af bukserne .. såå, syntes ikke du har helt ret..

  • #3   18. jan 2005 Jeg er arbejdsløs, men en god og forstående bankrådgiver kommer man langt med.

  • #4   18. jan 2005 jeg er i butiks lære!.... men men men... 1 år på en fabrik først- derfor ...

  • #5   18. jan 2005 altså venner.. renten for tiden er lav.. hos de fleste mc-forhandlere, kan man med ca 20% i udbetaling få et mc-lån til en rente omkring 5-6%.. langt billigere end forbrugslån i banken som typisk ligger på 10%+
    Jeg er sgu ikke bleg for at indrømme det kun er 20% af coronaen der er min i de næste par år.. men pyt.. jeg er som sagt under uddannelse... Jeg er bare taknemlig for igen at have fået en anstændig motorcykel..
    Knus Matilde


  • #6   18. jan 2005 glemte lige.. husk at tjekke den årlige reelle rente.. det kommer nemlig an på hvordan renten tilskrives.. eller på en anden måde.. regne det fulde beløb ud du skal betale tilbage.. så kan man indimellem bedre overskue regnestykket!
    Knus Matilde


  • #7   18. jan 2005 tømrersvend....

  • #9   18. jan 2005 LV. mekker....
    Dyr forsikring på cykel(+lån)
    Rimelig på bil(den er betalt)
    1 værelses lejlighed...

    Det koster at ikke ha ancienitet....


  • #10   19. jan 2005 Jeg arb som elevator møntør. Tjener ok. Har egen ejerlejelighed. Dyrker lystfiskeri, som tager MANGE af mine sparepenge. Jeg blev single i foråret, og har altid drømt om en mc. Jeg havde ikke kørekort, så det fik jeg overstået på en god mådned. Da køre kortet var taget og betalt, fant jeg min drømmecykel til salg på nettet. Jeg gik i banken, lånte penge til cyklen, som var uden afgift. Nu skal afgiften sanrt betales, og der skal jeg i banken og låne flere penge.

    Jeg lever efter den simple regel, at man skal leve mans man kan. Der er ikke noget ved at spare op hvis man af en eller anden grund tager det hele med i graven. Der er det SQ lidt sværre have det sjovt for de penge man har knoklet for, så jeg brugen dem inde jeg tjener dem ;oD



Kommentér på:
Hvad har du af arbejde?

Annonce