1.661 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Hvad har du på inden under ?! Hvad har du på inden under ?!

Ja jeg ved godt det er en lidt kryptisk overskrift, men bære venligst over med den smiley

Den er IKKE ment som et lummert indslag, men ret seriøst spørgsmål.. Jeg går og kigger efter nyt Tøj eller retter på om jeg skal anskaffe mig en læder 2-delt eller bare købe et par textil bukser.

Sagens nød er at jeg er professionel nørd smiley aka IT nørd, og har en ½-1 times transport til og fra job og skal jo sidde på et kontor eller hos en kunde hele dagen så man kan jo ikke komme anstigende i hvad som helst.. så hva gør i der er i samme situation.. har i noget under læderet/textilen eller skifte tøj ??
->Hælp<- !! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad har du på inden under ?!
  • #1   11. mar 2008 skifter tøj, har noget termo underting på indenunder

• #2   11. mar 2008 jeg selv køre i læder da jeg mener det er det mest sikre . min er så en heldragt da jeg også køre en del banekørsel .

jeg har kun en T-shirt og boxershorts på under min dragt . det er vigtigt at en læderdragt sidder tæt til kroppen for ikke at vride sig ved et evt styrt og derved risikere at beskyttelsen glider væk derfra hvor den gør gavn .

mit råd er . skift tøj når du ankommer .

• #3   11. mar 2008 i den kolde tid kan du bare smide et par tekstil bukser ud over, de er dejlig varme, nemme at skifte ud på jobbet og beskytter ok, og til sommer kan du så køre med noget allá Draggin Jeans, god bskyttelse og de ligner almindelige bukser

• #4   11. mar 2008 Jeg har haft samme problem... det er endt med at jeg har nogle pæne sæt hængende ude på jobbet. Men det er nu ikke særlig tit jeg tager MC'en. Herinde er det meget nemmere med metro og tog..

smiley

• #5   11. mar 2008 Jeg har også ca samme afstand.
    Det er bare på med arbejdstøjet og så udover med læderet. Jeg kører selv med en 2 delt dragt og det volder ikke de store problemer.
    Skifte sko står på jobbet.

• #7   11. mar 2008 Helle vi kan udemærket godt forstå dine mandlige kollegaer smiley

• #8   11. mar 2008 ja, tage noget tøj med i enten tanktaske eller "rygsæk" eller hav noget hængende på jobbet smiley
    Læder eller tekstil ? Altså, jeg har selv en 2-delt læderdragt - men det er vel smag og behag.... Det sikreste i sidste ende er nok læder, men til/fra job i ALT slags vejr er det mest praktiske nok tekstil.
    Det er fan'me svært at rådgive andre om, det kommer jo også an på hvad du føler dig mest tilpas i.

God jagt smiley

• #9   11. mar 2008 Jeg kører i textiltøj med min uniform på indenunder. Skifteskoene står på arbejdet.

• #11   11. mar 2008 Samme situation. Jeg pendler til mit studiejob, Jeg har skiftetøj med i en rygsæk og kører i MC termoundertøj, jeg købte for et par år siden i Lidl, da de havde MC tema. Det dutter.
    Skifter til "civilt" på jobbet da vi har et omklædningsrum.

• #12   11. mar 2008 Da jeg pendlede kørte jeg i tekstiltøj, der kan man have hvad som helst indenunder.
    Så havde jeg enten er par sko i en taske eller ekstra sko på arbejdet.

Nu kører jeg mest hyggeture og så er det i læder med sportsundertøj indenunder.

• #13   11. mar 2008 Jeg købte et nyt textilsæt fra Rev'it da jeg købte ny cykel sidste år. Det tager jeg bare ud over det tøj jeg nu har på - og også kontornusser så jeg har dermed også "arbejdstøjet" under køredragten.

Har et par sko på arbejde.

• #14   11. mar 2008 er det ikke farligt at kører med rygsæk (taske på rggen) ? for det ville da være lettest. men?

• #15   11. mar 2008 Det med rydsæk kan være farligt, hvis du vælter med rygsæk, kan det give et ubehageligt knæk i ryggen

• #16   11. mar 2008 Textil tøj og så med tøjet indenunder, det gør jeg ihvertfald i ydersæsonen hvor det er koldt... Men ellers har jeg et par fede Draggin Jeans og en læderjakke til den vame del af sæsonen.. Men ved jo ikke om du må gå i jeans på arbejdet!!!

Ellers kan der nu købes et par lange underbukser fra Draggin Jeans som du så kan have indenunder dine normale bukser, og stadig være ligeså godt beskyttet som de "gammeldags" Draggin Jeans!!!

• #17   11. mar 2008 tusinde tak for all de gode kommentare smiley

Der er vist ikke andet at gøre end at købe et par textil bukser nu og så en læder til sommer smiley

• #18   11. mar 2008 Ved det godt, det med rygsækken. En chance jeg tar' TRXen er ikke lige egnet til oppakning og da jeg altid har en masse med frem og tilbage fra job, er det rygsæk jeg bruger. Andre er af en anden holdning, dem om det, men det ska osse være funktionelt et eller andet sted mener jeg. Kører nu osse defensivt, da der kun er 1 klip tilbage. ;(

• #19   11. mar 2008 jeg køre også med rygsæk når jeg skal i skole, men sikkerheds mæssigt er det ikke optimalt

• #20   11. mar 2008 jeg stod engang på røven med rygsæk på.

Da den var fyldt med tøj agerede den "airbag" så jeg slog mig ikke nær så meget.

Så det behøver ikke være farligt

• #21   11. mar 2008 Jeg forstår ikke den snak om at man skal køre i underhyler inden under for at dragten sidder tæt, jeg har købt min dragt et nr større så den sidder tæt UDEN på mit alm tøj. Det ryger ingen vejne.
    Så jeg kører med alm tøj på indenunder, da cyklen er et transport middel og jeg ikke gidder at slæbe en kuffert med til skifte tøj hvis jeg skal et smut over til en makker eller lign.

• #22   11. mar 2008 Nå men så blev der inkøbet et par bukser smiley

http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?cat=1,2,3,7&nome=HOOPER_PANTS_D-DRY%E2%84%A2&articolo=1674540/2674540

Der er super fede og dejligt behagelige at have på smiley

Kommentér på:
Hvad har du på inden under ?!

Annonce