{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Sxv dele {{forumTopicSubject}}

Jeg er så uheldig at min sxv er kommet lidt tilskade..
I forsøget på at sælge min sxv har der været en fyr med alt for lille tissemand og for stor selvtillid som har prøvekørt den, med det resultat jeg jeg efter 2 km måtte hen og samle ham op fra en have og køre ham på sygehuset, lånte ham min brynje da han kom i alm. "Ganster" tøj, som han har ødelagt, brugte hele dagen på det projekt, lånte ham mine jogginbukser da alt han havde på kroppen blet flået i stykker.
Senere på aftenen (kl 23) kom han tilbage efter sin bil med en veninde da han har helt omtumlet, han besvimede på min terrasse, hvorefter han fik forplejning og måtte ligge ned i to timer inden de kørte.

For at gør en meget lang og irriterende historie kort, så ligger det sådan at han på de 14 dage der er gået ikke har kommet op med et eneste foreslag til at erstatte min mc, han skulle åbenbart sælge sin bil før han havde råd til at købe min sxv.
Hvorfor kommer man ud og prøvekøre en mc man ikke engang har råd til ??
Efterfølgende viser det sig at den bil han skal sælge er en gammel sur udkneppet perkerslæde af en bmw fra -96 som ikke engang kan køre eller kan synes.. Det er demonteret pt. smiley
Så der er heller ikke noget at hente der.

Nu har han fået så mange chancer, men nu er min tålmodighed sluppet op. Jeg har kontaktet hans far og oplyst ham om sin søn's situation, med håb om at han vil tale med fyren.
Han var heldigvis forstående overfor min situation og ville rydde op efter sønnen.
Derfor mangler jeg priser og dele på de stumper kan her ridset.

Så her kommer mit entlige spørgsmål.
Er der nogle der ved om der er en forhandler i DK der kan skaffe dele hjem til en sxv ??
De ting jeg har købt til den tidligere har jeg købt fra AF1 racing i usa, men dertil kommer både forsendelse og afgift, exp. Gebyr for postdanmark osv. så det vil jeg helst undgå.

Jeg har ikke skrevet historien for at blive belært af folk herinde om at jeg burde få dispositum eller ligende inden folk prøvekøre..
Det har jeg fattet nu.
Jeg havde bare i min vildeste fantasi ikke troet at når jeg siger til folk af MIN sxv er den vildeste motard de noglesinde kommer til at køre på, ja så hører man sku da efter.
Og hvis man alligevel ikke kan magte den (som forventet) ja så betaler man sku da for sine dumheder, men det er måske bare mig der ikke er kommet ind i den her (mig.mig.mig) verden.
Men jeg er jo også blevet opdraget af mine forældre og ikke en institution som nu om dage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sxv dele
Kommentér på:
Sxv dele

Annonce