{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cbr 600 vs Thundercat.
  • #1   12. okt 2006 hvad med her i marked hvor der er både en tl 1000s og en honda firestorm til omkring de 80000kr . de kan sku alt de to maskiner og lækket lavt omdr-tal ved motorvejskørsel da de er v2.

• #2   12. okt 2006 Efter min mening er thundercat'en en kanon cykel - komfortabel og solid, det sted på nettet med mest thundercat viden er helt sikkert http://yzf600r.com/phpBB2 - så hvis du har nogen spørgsmål ville jeg stille dem der.

Som alternativ til de to du nævner er der også Kawasaki ZZR600.

• #3   12. okt 2006 Jeg har en Thundercat 600 yzf og det er virkelig en dejlig maskine kører som en drøm ligger godt på vej og så er den heller ikke helt død

• #4   12. okt 2006 Jeg stod for nogle år siden med selvsamme valg, jeg gik længe, prøvede begge maskiner, men det endte alså med thundercatten, dels fordi den simpelhen kører bedre, bremser bedre, og så er der heller ikke lavet 57.000 stk af dem, så man har en reel chance for at tage til træf uden at der er 50 andre mangen til. hvis du har konkrete spørgsmål omkring thundercatten er jeg villig til at svare på dem smiley

• #5   12. okt 2006 Jeg ville også have svært ved at vælge. Syns du skal se om du får mulighed for at prøve begge, og bestemme dig ud fra egne inputs. Det er begge utrolig fede cykler

• #6   12. okt 2006 Jeg ville vælge Hondaen! Thundercaten fik klø af F2'eren, så mon ikke F3'eren/F4'eren gør jobbet endnu bedre...!
    Tjek linket...

(link fjernet)

• #7   12. okt 2006 Eller hvad med en Kawasaki ZX6R "636"!

• #8   12. okt 2006 Thundercaten fik ikke klø af F2... Thundercaten kom i 1996 og der var det F3 der vær gældende. Og at den fik klø er heller ikke rigtigt. I 1997 vandt Søren Hole supersport DM på en Thundercat.
    I virkelighedens verden er der ikke så stor forskel på dem. Yamaha'en har et forspring med sit smartere alustel hvor CBR 600 har stål stel frem til F4 modellerne.
    Vælg den DU bedst kan holde ud at se og køre på. For ingen af dem er en dårlig maskine og de kører stort set lige op i alle dicipliner.

/
    Jesper

Kommentér på:
Cbr 600 vs Thundercat.

Annonce