683 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Læderdragt til kæresten str? Læderdragt til kæresten str?

Jeg står og skal have købt en dragt til min kæreste så hun kan komme med på tur.
Jeg har fundet en god brugt dragt i str 40, jeg ved dog intet om hvad størrelserne svare til, nogle der kan hjælpe?
Hun er cirka 165 cm høj og normal af bygning. Er størrelsen helt forkert?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læderdragt til kæresten str?
  • #1   27. aug 2015 Det er praktisk talt umuligt at svare på ,uden at have set hende , læg evt et foto op hvor hun står uden tøj på , så er det nemmere at vurdere !

Mere alvorligt : en dragt skal passe ordentligt , så den skal prøves på , str og pasform er forskelig fra mærke til mærke.

• #2   27. aug 2015 Haha - billede kommer muligvis senere.

Jeg er klar over at det helst skal prøves. Det skyldes at det nok ikke er det helt vilde hun skal bruge den, og har fundet en brugt Arlenness dragt til 650 kr. Hvor jeg tænker det ikke kan gå helt galt.

• #3   27. aug 2015 jeg ville som minnimum bede om nogle mål fra skridt til knæbeskyttelse, og fra torso til albue , det er vigtigt beskyttelsen sidder ordentlig ,

• #4   27. aug 2015 Dainese størrelserne kan snyde. Vist nok fordi det er italienske størrelser. Synes det lyder som en dansk str. 38 eller max 40 du skal gå efter. I min Dainese dragt stod der str. 42. Men det svarede til en dansk str. 38-40. Så det er lidt svært uden at prøve først. Arlen Ness ved jeg ikke om man kan regne med størrelserne. Men måske nogle netbutikker der sælger Arlen Ness har en størrelsesguide man kan bruge.

• #5   27. aug 2015 Jeg kan os kun anbefale at hun får prøvet dragten inden i køber den da størrelser godt kan variere efter mærke. Man kan os finde størrelses guide på de forskellige mærker på nettet

Kommentér på:
Læderdragt til kæresten str?

Annonce