632 visninger
|
Oprettet:
Sportssidetasker {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg leder efter et par "sports" sidetasker, da kæresten og jeg snart skal en tur op igennem sverige på cyklen.
Det skal være af typen til sportscykler med lidt høje udstødninger, (som i kan se på min Yamaha sidder potten ret højt)
Men ved i hvor man kan få nogle gode tasker henne? kikker lidt på nogle vanucci fra Louis, da jeg har været glad for min læderdragt i samme mærke.
Håber i har en masse gode svar. og god sommer da
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1.306
Kan ikke huske om Vanucci's sidetasker er varmebestykket i bunden. Det står vel på Louis's hjemmeside?
Men ved dog, at Oxford's sidetasker er rimeligt godt varmebeskyttet i bunden. De er dog alt for dyre efter min mening, og slet ikke alle pengene værd.
Noget a lá det svar du fiskede efter?
Mvh
Ulrik
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 987
kan sælges for 300kr..
apr 2006
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.257
* Befestigung unter der Sitzbank mittels 4 verstellbarer Klettriemen
* zusätzliche Fixierungspunkte an den Unterseiten der Satteltaschen und entsprechende Zurrgurte
* abnehmbare Schultergurte für den Transport ohne Motorrad
* gummierte Tragegriffe
* je eine Aussentasche
* in den Hauptfächern befinden sich Organizertaschen
* teilweise spezielle, gummierte, nahezu wasserdichte Reißverschlüsse
* die Unterseite der Taschen sind, zum Schutz vor dem Auspuff, aus hitzebeständigem Material gefertigt
* integrierte Regenhauben
* 3M ScotchliteT-Reflexmaterial / reflektierende "V´s" an der Rückseite
* Volumen: per Rundumreißverschluss von ca. 16 auf ca. 20 Liter erweiterbar
* Maße (LxBxH): 45x20/25x22/25 cm
* Farbe: schwarz / Raceflag-Design
* Material: 95% Polyamid
Jesper - hvordan er kvaliteten? og ved du ligeledes om de er varmebestandige i bunden?
apr 2006
mar 2007
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1.306
-------------------------------------------
Tysk - "die Unterseite der Taschen sind, zum Schutz vor dem Auspuff, aus hitzebeständigem Material gefertigt"
---->
Dansk - "For at beskytte mod udstødningen, er taskens underside fremstillet af varmebestandigt materiale"
------------------------------------------
Det er også værd at nævne, at der medfølger et regndækken. Hvilket jo er meget praktisk hvis du nu skulle have i en kedelig regnbyge en dag.
Jeg ville helt klart købe den taske. Jeg tviler på at Oxford tasken kan være i en så god kvalitet, at den retfærdiggør den meget højere pris. Uden samtigid at stille spørgsmålstegn ved den kvalitet.
Men som med alle andre ting; for at få toppen af kagen, må man betale, efter min mening, en alt for høj pris.
Som tidlige nævnt er jeg yderst tilfreds med mine Vanucci tasker: Lynlåsen er af ordentlig kvalitet, samlinger/syninger har jeg ikke det mindste at sætte en finger på, og har heller ikke oplevetat det skulle skade/ridse motorcyklen på nogen måde. Metaldelene fx i forbindelse med lynlåsen er pakket tilpas ind, så den ikke kan gnide op og end af lakken, det samme gælder for andre hårde dele. Regndækkenet fungerer også til topkarakter, har kørt en lang tur i konstant øsende regnvejr fra Købehavn, over Fyn, til Århus. Og da jeg nåede frem var der ikke sluppet en dråbe regn ind i tasken (Hvilket i øvrigt også galdt for Rukka-tøjet).
Så topkarakter til det produkt, fra min side.
mar 2007
Sportssidetasker