1.323 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
42 Svar
Race i KBH gader haha, pisse fedt Race i KBH gader haha, pisse fedt
Hej mc gutter, og gutterinder, var inde og besøge min kone på Rigshospitalet, og havde taget min gamle Honda derind, aldrig i mit liv har jeg kørt så rådent som jeg gjorde da jeg kom ind til centrum, overhalet inde om, siksakked, og bare snog mig igennem alle de biler jeg nu kunne komme forbi.
Kan godt forstille mig, jer som bor i KBH til dagligt må hygge jer om sommeren med og køre derinde haha.
Men vil lige tilføje, til jer som er inde og lukke bakken, der synes jeg sku folk kører for stærkt, når man tænker på hvor tæt og hvor mange mcer vi kører ved siden af hinanden. mvh Jan k
0 synes godt om
apr 2005
Følger: 52 Følgere: 46 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 601
Drive safe.
sep 2005
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 139
sep 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 17 Svar: 76
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 492
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Typisk Janteloven, og typisk det gallerri her, nogen har bare så pisse trævlt med og være total negativ.
For helved vi lever sku kun engang hvorfor må man så ikke skrive og gøre det man har lyst til, uden der er nogen som for ondt i røven af det, jer der ikke kan lide det i læser, FUCK af. mvh Jan k
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 207 Svar: 1.117
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.650
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 659
Tag konsekvensen af din lidenskab og køb dig en banecykel !!! så kan du afreagere alt det du vil med hanen i bund.
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 391
mvh rené c
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
Eneste bane som kunne lokke mig var en i nærheden hvor man hver weekend kunne komme og give den gas men sådan er det ikke.
dec 2005
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.981
Der giver jeg dig helt ret...
Jeg har selv været på TrackDay en enkelt gang.. Og efter den tur.. (Som absolut ikke var den sidste)
Har jeg ikke haft den store lyst til at gi den "kniv" længre... Fordi man ved, at det skal man nok nå til næste TrackDay.. For skide 1100-1500,-
Det kan sku da ikke vælte nogle budgetter... Eller hur ?
;o)
feb 2004
Endeløs diskussion, nogen kan lide det andre kan ikke.
dec 2005
Jep det er totalt fedt :D....jamen det er kun et at sige til dem der ikke har prøvet : PRØV DET
Man får lidt et syn på det at køre stærkt...jeg gjorde ihvertfald...
Har gips på armen på 7. uge efter sidste trackday :o/ så man begynder ikke at køre mere kedeligt selvom man får respekt for farten
dec 2005
Jamen jeg er fuldstændig enig i at det er ALT for besværligt at få noget banetid i DK, plus at det burde kunne gøres MEGET billigere... (er det ikk 20k padborg koster for en dag.....)
Jeg kan ikke lade være med at køre pisserådent på vej hjem fra arbejde....selvom jeg havde 'aftalt' at i dag kører du sq pænt...Derfor må cyklen væk....for mig ville det gå galt før eller siden....og NEJ det ville ikke hjælpe med en mindre cykel ;o)
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.642
Der er IMO stor forskel på at "køre frisk", og så zigzagge mellem bilerne, overhale indenom osv. Man kan sagtens give den lidt snaps uden af det behøver være til fare for andre traffikanter, men at lave den slags stunts er sq at sætte andres liv og førelighed på spil også... Jeg kunne seriøst ikke være mere ligeglad med om du slog dig selv til sprællemand, men skader du mig eller nogen jeg holder af, fordi du skal spille fandango på din honda, er jeg ikke sikker på jeg er så ligeglad..!!
Det er simpelthen for dumt at lave den slags.. For fanden mand, er du ikke en voksen mand? Den slags er sku da noget 18-19 årige knægte gør... sku ikke velovervejede voksne mennesker....
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 938
Jeg håber Jan K lavede det her indlæg for sjov. Ellers skal vi med det sprog da vist til at lede i lommen efter et rødt kort. Det sprog er ikke acceptabelt. Een ting er at man reagerer på en tiltale - men Herren's nummer to indlæg - ej tak.
Mht fart. Jeg tror jeg har det lidt som Grækeren (Peter M(ilf) for de uindviede). Jeg kan da godt give den gas lejlighedsvis. MEN det bliver for egen regning og ikke hensynsløst hvor man risikerer andres liv og førlighed.
Jeg har det fint med at køre med den ene hånd i skødet. Slappe af og nyde at hvis jeg vil - ja så har jeg sgu metallet der har samme ydeevne og proportioner som min negerdiller. Jeg behøver ikke spille smart.
Det lyder frelst. Det lyder som noget fra "Vågn Op". Men vi blir sgu nødt til at tage hensyn til os selv og andre. Og at man selv har styr på sin MC og dennes hastighed - betyder ikke at andre også har det...
Det hjælper også med en betinget frakendelse over ørerne. Måske jeg sku bede om en forlængelse.
sep 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 47 Svar: 168
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 938
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.196
Du har fudstændig ret!
Blot fordi Jan K lægger en primtiv provokerende tone an, behøver vi ikke alle placere os på samme niveau.
Jeg bliver også stødt på manchetterne, når jeg ser en gut, der bryster sig af at have gebærdet sig uintelligent gennem bytrafik!
Jeg har ikke noget ønske om at være frelst. Jeg kører også selv en kende for hurtigt - dog mere i bil end på MC- men det foregår altid på åbne veje uden et større antal bløde og hårde trafikanter- og sidegader- omkring mig!
Det er rigtigt, at det er lidt fedt, at slå sig løs en gang imellem; men at gøre det i bytrafik er altså ikke nogen speciel god ide. Det skader ikke blot Jan K selv, men 75% af de "ikke MC-Ister" der ser ham, opfatter at alle MC-ister opfører sig ansvarsløst!
Det ved Jan K muligvis ikke, men det gør vi andre. Det er rigtig træls at vide, at man sættes i bås, blot fordi en eller anden potensundertrykt kanalje skal have afløb for sine indebrændte aggressioner.
Det bliver ikke mindre træls af, at han så oven i købet skal blære sig og provokere resten af os.
Jan K - slemt nok at du devaluerer dig selv; men det er værre, at du også devaluerer os andre!
feb 2004
jul 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 152
Det er bare hver eneste gang hvor der er en som fortæller noget lign. at folk kommer og spiller jesus med deres forpulede løftede pegefinger og siger at personen er psykopat osv..
Der er jo ikke sket noget, så istedet for at lege politi, så prøv at være lidt menneskelige. I testede jo heller ikke jeres topfart på den tyske autobahn vel...
aug 2005
Muligvis ikke på den tyskeautobahn, men bestemt heller ikke i zig zag på H.C. Andersens Boulevard - eller Ryesgade????
mar 2006
Følger: 60 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 326
Men jeg syntes også du skulle prøve at køre noget trackdays, og hvis du ikke syntes du har mulighed for det, så prøv på en cross maskine eller enduro maskine, så er mulighederne for at træne lidt størrere...
Det er nok farligere at køre enduro end det er at køre på gaden, men så skader du kun dig selv...
Jeg bliver personligt nødt til at træne 1 til 2 gange om ugen for at få kørt af...
jul 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 152
aug 2005
Jeg tror såmænd nok jeg forstår dig,men forstår du også mig??
Jeg mener virkelig der er langt fra "at kulle den af ved et lyskryds" eller "klappe en hurtig forbikørsel igennem" til at gebærde sig som Jan K skriver her. Det er i øvrigt også Jan K, der starter hele kaskaden af beskidte formuleringer - se lige om du kan finde noget af det før hans andet indlæg i denne streng:-)
jun 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.221
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 985
Det er skidt at være dum nok til at opføre sig sådan (trafikfjols eller voldsfjols - vælg selv), men det er direkte pinligt at blære sig med det!
jun 2006
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 19 Svar: 594
Kunne aldrig finde på at lave et indlæg hvor jeg fortalte om hvor rådent jeg køre!!
Men jeg nægter at tro på at alle de folk der har skrevet i den her tråd her aldrig har kørt med hovedt nede i tanken!
Men jeg kan selvfølgelig godt tage fejl!! Men mænd er nu en gang drevet
af testetoron!!
/Kristian
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 985
Manden er jo en ulykkke der venter på at ske. Og håber bare ikke han rammer nogle jeg kender.
Allan
aug 2005
Jeg tror alle vi har "kørt dumt" en gang i mellem - men har vi kørt "så dumt" - og som du selv skriver såer det da i hvert fald ikke noget at promovere - og så på skrift!!!
Nugider jeg i øvrigt ikke mere i aften!
G'nat allesammen
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 391
nu skal vi også passe på ikke at gøre os bedre end vi er.
kørte også selv røddent men kan kun sige at det er aftaget efter jeg er begyndt at køre på bane.
så prøv banen og få afregeret og blive bedre til at køre det kunne rede jer i trafikken måske.
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
Jan K: Hvis du er så træt af det her galleri, hvorfor bliver du så ikke bare væk fra siden??? Det er åbenbart bare fyldt med "narrøve" og "idioter" der ikke kan forstå HVOR fedt det er at "køre race i centrum af KBH"
Find dig dog en side hvor der er nogle ligesindede mennesker der deler samme interresse som dig!!!
/Jan
sep 2005
Følger: 15 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 1.000
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.041
Forleden hørte jeg i radion fyr fortælle og , som tydeligtvis var vældig stolt over at køre 250 kmt og samtidig pralle med at det gjorde han da hver dag. Fint men så hold dog kæft med det så fokus ikke kommer mere på MC miljøet end højst nødvendigt.
Det er sgu da ikke nødvendigt at pralle med sin dårlige inteligens og selv bede politiet og lovgivere, at ha øjnene og fokus på mc'er.
Det er tilladt at tænke om det er muligt.
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 925
jun 2006
Følger: 140 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 105 Svar: 1.798
Men den tråd har da fået mit humøret op igen....
Hold da kæft en gang hellige, dobbelt moralske mennesker der er herinde. Underholdningene er sq i top.
Jeg syntes altid det er sjovt, når disse tråde griber om sig. Så kan man virkelig se, hvor smålige mange er. Leger politi, med løftet pege finger osv.
Men tak for det, I har sq reddet min dag.
Smut nu ud og få en kop morgen kaffe I små mennesker!
Jeg ser frem til mere underholdning i løbet af dagen.
Ha' en nu god dag i børnehaven. GG
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.152
Jeg siger ikke det er klogt kørt, men hvem har ikke prøvet og komme lidt hurtigt frem??
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 810
og "Peter my greek friend"
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Jeg er sømand og krabs, og en krabs skal ud med sin glæde over det han har oplevet.
Jeg værken drikker, jeg slås heller ikke og jeg er ikke nogen fartbølle, men af og til kan jeg godt hygge mig med og fyre den af, og hvad pokker er der galt i det?????.
Angående adrelin, så var jeg så høj over den tur til righospitalet, at jeg ikke opdaget mine finger var blåfrossen, på grund af forkerte hansker haha.
Selvfølgelig skal vi passe meget på, når man kører race, men kan fortælle hele 4 biler var stødt sammen på turen derind, hvem siger ikke biler også kører som idioter, og hvor tit er vi mc-folk ikke ved og blive kørt ned af en bil, fordi de tror vi er en 45 knallert som kommer??????.
Kære mc-venner få nu pulsen ned igen, og lad un være med og reager så voldsomt når i læser noget i ikke kan lig ikk.
Ha en god weekend. mvh Jan k
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.152
Race i KBH gader haha, pisse fedt