{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Læder vs tekstil?? {{forumTopicSubject}}

Skal til at købe noget mc tøj i Tyskland. Det skulle jo efter sigende være en del billigere... Kunne godt tænke mig noget Alpine, da jeg synes det er rigtig flot design de forhandler.. Prisen er naturligvis også derefter..

Vil sådan set høre jeres mening om fordele og ulemper ved lædertøj og tekstil tøj.. 2-delt og heldragt osv.
Hvilke hjelme vil I foretrække....??

Mit ønske er flot stilrent design med den bedste sikkerhed...

Super duper weekend:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læder vs tekstil??
  • #1   13. okt 2006 prøv at søge i forum... dt har været oppe næsten lige så tit som v2 motor vs række 4

  • #2   13. okt 2006 var det ikke bedre og bruge pengene på en cykel ?? bare en ide!

  • #3   13. okt 2006 Jeg skiftede fra tekstil til læder for ca. 1 år siden. Jeg er meget begejstret for skiftet. Læderet sidder bare bedre (tættere). Har dog ikke kørt meget i regnvejr siden, så jeg ved ikke hvordan læderet håndterer vand. Kører selv i Spyke, men har Alpinestars støvler og handsker. Prøv at se: www.mlol.de
    Mht hjelm, så vælg et af kvalitetsmærkerne som f.eks. Arai, Shoei, Agv... Det absolut vigtigste er at hjelmen sidder godt på dit hoved. Jeg har Arai hoved, og kan derfor ikke finde en Shoei hjelm som sidder ordenligt på mig. Prøv dig frem.


  • #4   13. okt 2006 Jeg har spurgt tidligere. .

    hvis man har et to-delt sæt. hvor stor er risikoen så for asfalt eksem ved evt. styrt?..

    ifht. heldragt..

    Jeg kan lyne mit sæt sammen, men holder en sådan lynlås til noget som helst?


  • #5   13. okt 2006 Hej Morten...
    Da jeg købte mit todelte læderdress som jeg også altid lyner sammen - spurgte jeg lige netop om hvordan lynlåsen holdt ved et evt. styrt, og de sagde at det havde de ikke haft problemer med - men ville man være 100% sikker skulle man tage en heldragt. Dog syntes jeg der er så meget der taler for en todelt dragt - så det valgte jeg... Det er jo tit man lige tager jakken af ved en pause - og så er det mere surt at skulle rende rundt med overdelen dinglende nede over enden...


  • #6   13. okt 2006 Evt det nye Bike blad?
    Der er netop test af tøj. Læder og tekstil.


  • #7   13. okt 2006 Hey Vibeke

    Tak for det.. Så satser jeg på lynlåsen holder. (eller endnu bedre. jeg holder mig på cyklen :-))


Kommentér på:
Læder vs tekstil??

Annonce