Mc tøj til 5 årig knægt Mc tøj til 5 årig knægt
Så er knægten ved at være 5 år gammel og skal i fødselsdagsgave have lidt mc kluns, så han kan komme en tur med på vejen.
Så har de sidste par dage (nok nærmere uger!) ledt og ledt efter et fedt sæt til knægten, der er bare ikke særligt meget at vælge imellem.
- har indtil videre set på louis.de, fc-moto og et par andre steder, men udvalget er ret ringe.
På ebay ligeså...
Er der nogle herinde der kan linke til en fornuftig butik, gerne dansk hvor man kan få et sæt i god kvalitet, der helst heller ikke skal koste en formue?
Eller alternativt nogle der skal af med noget brugt...
Ps - mangler også et barnesæde, hvis nogen ligger inde med et sådant
jan 2009
Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 157
Jeg har købt alt mit på denne side. Servicen er helt i top og der er 3 dages levering
sep 2011
Emner: 17 Svar: 454
Det Probiker Louis har er i en rigtig fornuftig kvalitet. Det trunten har nu købte jeg brugt, og det bliver brugt meget da MC er vores primære transportmiddel. Man kan stort set ikke se det er brugt og hun har brugt det intensivt siden december sidste år.
Der er et par sæt på dba har du set dem?
apr 2006
Følger: 20 Følgere: 18 MC-er: 7 Emner: 28 Svar: 166
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 64 Svar: 611
- køb for guds skyld en nakkepude til ham!
vi havde købt 1 til vores dreng på samme alder til knap 100,- Den "lukker" mellemrummet mellem skulder og hjelmen, så hans hoved ikke får vridskader.
Vores er desværre allerede blevet testet, da vi røg en tur i træerne, efter en støddæmper pludselig valgte sig at gi' efter.
Den pude - reddede hans nakke!
sep 2013
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 388
Men godt råd. Han skal nok blive pakket ind!
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 215
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.391
sep 2013
maj 2006
maj 2006
sep 2013
Når man læser reglerne siger de altid "i godkendt barnesæde"
Dette efterfølges dog af nogle regler:
Barnets fødder må ikke kunne komme ind i baghjulets eger
Barnet må ikke kunne falde af motorcyklen, selvom det falder i søvn
Rygstøttet skal mindst være 25 cm
Der skal være siddestøtter
Hvis motorcyklen ikke er forsynet med med fodhvilere, skal de være integreret i barnesædet.
Der må ikke være seler eller lignende, der holder barnet fast til barnesædet i tilfælde af trafikuheld.
Og nogle steder står der rygstøttet evt. kan være en topboks.
Det er planen at montere sædet på eksisterende passagersæde, der allerede har en sissybar på omkring de 25+cm, passagersædet boltes på som et komplet konsol, så det vil være forholdsvis nemt at lave efter reglerne. - dog kommer man ikke langt ift. De måske 5-800 kroner et brugt sæde nok kan findes til.
Eller 159 eur for et nyt
sep 2013
Tror min datter på 7 mdr. vil elske det
http://youtu.be/QCLDSfl-aBE
Mc tøj til 5 årig knægt