815 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Told&skat Told&skat

Så blev denne fredag ødelagt af et brev fra Told&Skat. Jeg fik en efterregning på min mc på 3500 kr, som skal betales inden for 3 dage, tak for lort!
Da jeg betalte vurderingen, fik jeg af vide, at man næsten aldrig bliver opkrævet mere, det troede jeg så på, men nu, over et halvt år efter, ja så kommer det lort dumpende.
Er der nogen mulighed for at klage over det?
Ikke nok med at jeg synes det er umuligt at få betalt 3500 kr på 3 dage(jeg er stadig på su), så synes jeg sgu også det er lige voldsomt meget for sådan en gammel cykel.
Mvh
Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Told&skat
  • #1   21. jan 2005 Hvor er det typisk T&S.

Et halvt år efter hvor man tror at alt er påplads, MEN, ve dig hvis du har nogle indsigelser over for dem, så har du kun 14 dage iflge. deres praksis.

Det lyder jo helt retfærdig over for os borgere...:-((

• #2   21. jan 2005 Kan du ikke prøve at ringe ind til T&S og beklage din nød, dvs. tiden og su, så kan du forhåbentlig få en rentefri afdragsordning over 3-4 mdr. ??

• #3   21. jan 2005 surt mand..... så må du jo drikke en flaske snaps i aften til at tage sorgen..

• #4   21. jan 2005 hey Martin!

Føler sgu med dig.

Det er derfor mine damer og herrer at i skal sætte jeres kryds på højre-fløjen her om nogle dage, for det bliver kun værre med sådan en flok "ondt i røven" kommunister.

Danmark er generelt lige til at skylde ud i kummen når det kommer til afgifter og unødvendige pludselige betalinger.

Håber du klarer dig martin, MVH Mads

• #5   21. jan 2005 hehe og forsikringerne smiley

• #6   23. jan 2005 Tak for hjælpen allesammen.
    Jeg har skrevet et brev til dem, hvor jeg henholder mig til mine rettigheder, så nu regner jeg med jeg har 3 mdr til at fremskaffe beviser for at den ikke er "mere" værd. Jeg venter med spænding på deres svar.

Kommentér på:
Told&skat

Annonce