{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.340 visninger | Oprettet:

køre kort til a1 (125cc) {{forumTopicSubject}}

hej er en dreng på 17 og bliver 18 til januar og tar derfor kørekort til april ville spørge jer om det var svært for jer og om det bliver svært for mig min søster dumbede 2 gange i bil og jeg har aldrig prøvet en motorcykel har kun kørt knallert med 4 gear som var en motrac m3r men det er jo ikke helt det samme som en mc og ville spørge om det er svært at gennemføre et motorcykel kørekort har hørt det er meget svær i bil men ved ikke med motorcykel om man kan gennemføre på 1 gang


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køre kort til a1 (125cc)
  • #2   14. sep 2015 kan sagtens køre med gear og styre men mere om jeg består teorien og kan finde ud af at køre på vejen

  • #3   14. sep 2015 det er som sådan ikke så svært mød op vær med til teori og tag nogle prøver der hjemme tag det seriøst
    her er et link til dumpe procenter http://www.dumpeprocent.dk/dumpeprocenter.asp
    men kan da se det godt kan betale sig at vælge køre skole med omhu for da jeg i 2010 var i gennem både kattegori a og B var jeg den eneste der dumpede b praktisk (vejarbejde der stod et skilt ingen folk eller stolper) vi var vel ca 15 til B og 7 til a


  • #4   14. sep 2015 Det er der ingen der kan svare dig på, især ikke når vi ikke kender dig. Nogle er gode til det, andre er ikke. Men prøv at ring til den kørelærer du regner med at tage kortet ved, og spørg hvor mange der dumper mere end to gange. På mit hold (ca 15 pers.) bestod alle køreprøven første gang, og nogle stykker skulle have et ekstra forsøg til teoriprøven.

    Teorien er næsten ens til bil og mc, så hvis du kan bestå den ene kan du også den anden. Nogle er uheldige første gang, men så prøver man jo bare igen.

    Jeg vil råde dig til at tage både mc og bil på samme tid, for så slipper du for ca. 30 timers teori, og sparer en del penge.

    Og så brug da for guds skyld et punktum en gang i mellem. Jeg siger ikke at alt skal være grammatisk korrekt, men brug i det mindste et punktum når du slutter en sætning, så er det altså noget nemmere at forstå smiley


  • #5   14. sep 2015 Du skal bare tænke logisk og så huske hvad din kørelærer har lært dig så består du smiley

  • #6   14. sep 2015 Hvis din søster er klogere end dig, bliver det nok også svært for dig. smiley

    Men nej, mød op til teoritimerne og tag det seriøst, som der også bliver sagt.
    Så er det ikke så slemt.


  • Patrick B
    Patrick B Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #7   15. sep 2015 Den der med at spare penge ved at tage bil og MC samtidig holder ikke helt, du skal kun bruge 1 lægeerklæring og betale for 1x teori, og det er ca 1500kr besparelse, og så er det op til køreskolen om de vil give dig rabat smiley

    Men jeg er i fuld gang med både MC og bil kørekort, og jeg kan anbefale at tage dem samtidig, da dette giver mere erfaring inden køreprøve.

    Og teorien er ikke et problem, vis man altså gider tage sig tid til det og følge med smiley


  • #8   15. sep 2015 Hva så Wenmin!!! Hvad er der sket med din blog?

    Tog også bil og MC samtidig. 1 og 2 fejl i teoriprøvenerne (parkeringsregler -.-) og begge køreprøver bestået fejlfrit. Skulle parallelparkere og bakke rundt om et hjørne, men det gik fejlfrit). Synes ikke det var så slemt smiley


  • #9   15. sep 2015 ud med lyttebøfferne, sænk din IQ med 50, og tænk KUN åndssvag teori som en trafikminister ville gøre. Så er det lige til, logisk tankegang hænger ret ofte IKKE sammen med en teoriprøve.

    Følg rådet med at tage begge dele på én gang, der er lidt at spare, men det vigtigste er nu at man får dobbelt så meget køretid på vejen. Hvilket vil gøre sig meget sikre til køreprøven.


Kommentér på:
køre kort til a1 (125cc)

Annonce