742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Mini-garage Mini-garage

Har adgang til en stor, tom garage her vinteren over, men den er desværre ikke opvarmet.

Har overvejet at bygge en "mini-garage" af en masse flamingoplader (kan få dem fra arbejdet) og så købe en lille elektrisk varmer med termostat og sætte den indeni flamingo-garagen inde i den store.

Nogen som har prøvet noget lign, eller er det ikke umagen værd? Noget specielt man skal være opmærksom på?

Garagen bliver isoleret og opvarmet til sommer, så den er klar til næste vinter.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mini-garage
  • #1   18. okt 2006 ....lyder meget besværligt, men sikkert fornuftigt... så længe der ikke er fugt så er du godt kørende..

• #2   18. okt 2006 Den store garage er lidt fugtig, men hvis man laver den lille åben så der er udluftning derinde, går det mon så ikke.

Lidt besværligt, men jo også kun en nødløsning denne ene sæson.

Ville jo gerne kunne skrue i min nye mc vinteren over.

• #4   18. okt 2006 Brand var oxo minb første tanke.... elektronik og flamingo....

Enten ville jeg bare søbbe cyklen ind i wd 40 stille cyklen i den halvfugtige garage, tage batteriet med ind og håbe på det bedste......
    Herregud din fireblade er jo ikke helt ny (sorry)

Eller også betale mig fra at få den opbevaret et bedre sted klub/forhandler/stue/kammerat/forældre

• #5   18. okt 2006 Det er mig bekendt ikke kulden den ruster af?

Så længe den står tørt og ikke for fugtigt sker der ikke noget...

Bare husk at tage batteriet med ind i varmen og lad på det et par gange i løbet af vinteren...

• #6   19. okt 2006 Der ligger også en masse rockwool i garagen, det var måske bedre.

Har ikke tænkt mig at "håbe på det bedste" med min mc, det er jo ikke ligefrem fordi den er i dårlig stand!

Ellers må den ind i stuen så længe det kan gå, og så til opbevaring derefter, vil have mulighed for at skrue lidt på den i vinter.

• #7   19. okt 2006 Den må langt hellere stå i den garage hvor der er lidt fugtigt end for varmt. alt hvad der hedder pakninger og dæk tører totalt ind hvis den står i varme vinteren over...

det optimale er en 10-16 grader, og det er der typisk hvis du ikke varmer op, så står den trygt roligt vinteren over. og så er du fri fir at skulle passe på pakninger frygte for kondens på cyklen.

• #8   19. okt 2006 Men hele sommeren er det da varmere end det...
    Jeg havde min i soveværelset sidste vinter og jeg har ikke haft nogen problemer...

Kommentér på:
Mini-garage

Annonce