{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki zx10 1988
  • #1   19. okt 2006 der er vist svaret i dit tidligere indlæg.....ellers har du mit nr...

  • #2   19. okt 2006 Hvis din er en zx10 b så skal der være shims under. Den er vist under samme motor som min zzr. Ellers skal din være en a men så hedder den gpz.

  • #3   19. okt 2006 hvorfor er det så svært at forstå, jeg har brug for et billede af knasternes stilling ved ventiljustering og jeg har ikke shims, så stop venligst med alle de gode råd
    et billede har jeg brug for, intet andet


  • #5   19. okt 2006 det er ufatteligt
    ja så opgiver jeg at få hjælp her, ikke en fatter åbenbart hvad jeg skriver

    ET BILLEDE IKKE GODE RÅD !!!!!!!!!!!!


  • #6   20. okt 2006 Ja, undskyld os uvidende så, for at prøve at hjælpe. Jeg sidder her mad en bog jeg har tilbudt at scanne fra. Der er INGEN billeder af hvordan knastakslen skal stå når du justerer ventiler.... Du kan heller ikke kun stille dine knaster i position en gang og så stille dem alle.... Denne bog beskriver den store forskel der er på en GPZ 10a og en ZX 10b og en af de største nyheder er shims når du justerer ventiler.... Så det du skriver er noget sludder, enten kan du ikke forklare på skrift hvad du mener, eller ogaå er du da det mest påstålige jeg har mødt.....ER DET FORDI DE SKAL STILLES I TAKT!!! SÅ SKRIV DET MEN DET ER IKKE VENTIL JUSTERING....

  • #8   20. okt 2006 ja villy m find et andet sted at få hjælp, der er sikkert nogle andre rare mensker der gerne vil spille deres tid på dig. skvadernos!

Kommentér på:
Kawasaki zx10 1988

Annonce