{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Kawasaki zx10 1988
  • #1   16. okt 2006 Hvad vil du vide har Hayens

  • #2   17. okt 2006 det billede som viser når jeg skal stille ventiler
    jeg kan ikke lige huske hvordan de skal stå


  • #3   17. okt 2006 Hej Villy..

    Jeg har en Haynes bog du kan få for en 100 krone seddel, har også lidt stumper hvis det skulle have interresse.

    Bent


  • #4   17. okt 2006 Jeg kan scanne siden ind og sende billede til dig. Men skal lige ha en mail. Hvis du ikke gider og ha den til at ligge herude så send en venneansøgning, så finder vi ud af det den vej
    -Erik-


  • #6   17. okt 2006 rigtigt men må jeg spørge hvad system den stilles efter i bogen er der vist den skal stå efter mærker men det virker da som volapyk. Kan det gøres som på biler overlap på 1 stil 4 osv. eller bruge 9 metoden, 1 nede stil 8, 3 nede stil 6 osv.

  • #7   17. okt 2006 hej af med ventildækselet , drej så dine knaster så de peger lige op i luften over den ventil du vil justere.
    tag så dit søger blad og mål efter om afstanden passer.
    Du skal måle mellem vippearmen og den ventilbrik der ligger øverst på din ventil.
    skal brikken skiftes så afstanden passer så kan du trykke ventilarmen til side med en finger eller skrugetrækker og så tage brikken op med en magnet og så putten en anden i der passer.
    mål alle og skriv op så kan du evt bytte rundt så det ikke er alle der skal købes nye til. kan somregl byttes eller købes ved din kawa dealer.
    brug en pincet til at sætte brikker i med så går det rigmligt nemt. hilsen flemming kawa ruels


  • #8   18. okt 2006 he he det er det men kalder fusker metoden når det er en bil man okay den er ret sikker her hvor man kan se hvad der sker....

  • #9   19. okt 2006 så der er ikke nogen som har den side med den tegning på som jeg skal bruge
    alle de der hjemmestrikkede gode råd har jeg ingen brug for
    flemming k
    "så tage brikken op med en magnet og så putten en anden i der passer" inden du kommer med gode råd, kunne du så ikke lige tjekke hvad det er som du giver råd til, på zx10 er der ingen brikker


  • #10   19. okt 2006 villy m
    Nu skal jeg prøve at bevareden gode tone men. der må sku være en grænse et sted.
    tror du virkelig at jeg skriver det uden at vide noget om tingene?
    Se dog min cykel tror du ikke jeg ved hvad der er inden i den eller hvad.
    kik forbi så skal jeg give dig et Stort kursus i zx10 motor.
    mvh flemming



Kommentér på:
Kawasaki zx10 1988

Annonce