6.085 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Tobias M
Tobias M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

A1-motorcykel 125cc, hvilken synes i bedst om? Erfaring meget velkommen A1-motorcykel 125cc, hvilken synes i bedst om? Erfaring meget velkommen

Jeg skal lige til at blive 18 år og tager mortorcykel kørekort.
Derfor skal jeg ud I en 125cc motorcykel og har fundet et par favoritter indtil videre. Ved godt at det er drømmemotorcykler men nu er jeg også en generel drømmer smiley
Dem der er tale om er Yamaha's MT-125 eller en KTM Duke 125.
Jeg ville meget gerne bede om jer motorcykel entusiasters meninger om dem og eventuelle erfaringer, og i kan selvfølgelig også efterlade nogle andre idéer eller forslag til mig smiley
Har kørt på en Generic Trigger knallert siden jeg blev 16 så har mine færdigheder med en to-hjuler iorden men ved godt det bliver noget helt andet med de større motor, men på trods de to motorcykler jeg har nævnt ikke er i samme kategori på nogen måde, kan jeg dog mega godt lide dem, men kunne nu også ligeså godt gå efter en supermotard men ved sku ikke så meget om 125cc supermotarder, håber nogen kan hjælpe eller oplyse min verden

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  A1-motorcykel 125cc, hvilken synes i bedst om? Erfaring meget velkommen
Kommentér på:
A1-motorcykel 125cc, hvilken synes i bedst om? Erfaring meget velkommen

Annonce