1.996 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Yamaha service jylland hvor? Yamaha service jylland hvor?

Skal have ymerhakkeren til service med vinterobbevaringen og lurer lidt på hvor den skal hen. Når man kigger trust pilot så er bike shoppen viborg ikke nogen godt sted.
Men der står ikke noget om bille skanderborg. Er der nogen der har noget skidt og sige om dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha service jylland hvor?
  • Kent N
    Kent N Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #1   17. okt 2015 Jeg kan varmt anbefale Bike Shoppen i Viborg.
    Ring derop og få en aftale på det som der skal laves, derefter spørg på pris.
    Syntes priser på service ( Yamaha ZX8 ) samt ny fordæk ca. 3300 kr er ok.
    Jeg var der i næste 3 timer, hvor Brian arbejde i alt den tid jeg var der, samt gav gode råd samtidig.
    Så jeg kører gerne de 80 km en anden gang igen.

• #2   17. okt 2015 Ellers er turen til special motorcykler i Aalborg også turen værd.
    Udsøgt behandling og service - din MC står trygt og godt, du kan sågar selv vælge en VIP pakke med valgfri musik og ugentlig telefon konsultation direkte med dit kæreste eje.
    Min Yamaha kommer ikke andre steder ihvertfald - har heldigvis dog selv plads til nusse om den vinteren igennem.

• #3   17. okt 2015 special i ålborg . super service og nye gode forhold til vinteropbevaring smiley

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 183
    #4   17. okt 2015 Er det kun mig der altid nærmest bliver afvist ved døren ved special?

da jeg skulle købe ny mc, kørte jeg ind til dem og sagde jeg skulle have en grå mt07 svaret var ord-ret "sådan en har du vel ikke råd til" jeg vendte om på hælen og gik med det samme.
    Nu har jeg så købt en i Viborg uden problemer.

næste episode med special var med en tilbagekaldelse på cyklen, jeg tager ind og spørger om de kan bestille den bøjle der skal skiftes for så vil jeg gerne have dem til at gøre det sammen med service. bliver så spurgt hvor jeg har købt cyklen, og svarer Viborg. igen får jeg et svar med at jeg hellere må køre derned og få lavet tingene så.

Er forhandlere virkelig så uptight med hvem man handler med, for jeg skal i hvertfald aldrig anbefale special til nogen, efter den oplevelse.
    (da de lå inde under broen var det ikke meget bedre)

Min anbefaling går til Viborg. men aftal pris inden arbejde.

• #5   17. okt 2015 #4 Du lyder som om du har meget nemt ved blive prinsesse fornærmet.
    Vift med kontanterne hvis du har dem !

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 183
    #6   17. okt 2015 Jeg bliver ikke fornærmet så let men de kommentarer som de kom med og uden et smil på læben samtidig så er jeg smuttet med det samme. enten vil de handle eller også vil de ikke. og en ordentlig handel indeholder også kundeservice. De er officiel Yamaha forhandler, dvs tilbagekaldelsen skal de udføre, det nægtede de siden jeg ikke købte cyklen hos dem.

men tilbage til tråden. vinteropbevaring?

• #7   17. okt 2015 Har kun hørt godt om Bille i Skanderborg... Og så er han en flinker fyr

• #9   17. okt 2015 #4

Den oplevelse kan jeg bestemt ikke genkende. Har selv været kunde siden 1982.
    Men jeg har hørt at der er kommet ny ejer og dermed nye boller på suppen. Kig dog derud.
    smiley

• #10   17. okt 2015 Har også gode erfaringer med Bille MC. De har lavet div service osv. på mine cykler flere gange.

• #11   17. okt 2015 Bille det bliver. Bike shoppen og special har vist for mange problemer når man læser trust pilot og her.
    Takker

• #12   17. okt 2015 Kender ikke nogen af butikkerne men et kig på deres hjemmeside afslører tit mange ting. Bille hjemmesiden giver 100% det mest professionelle indtryk at firmaet. Bikeshoppen og specielt Special MC hjemmeside lugter af familie hjemmegjort hokus-pokus. Ikke at den slags nødvendigvis betyder noget men min erfaring er at en professionel virksomhed typisk holder kursen hele vejen igennem. Altså er de professionelle på et punkt, er de også professionelle på andre punkter.

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 83
    #13   17. okt 2015 bike-shoppen er blevet årets Yamaha forhandlermange år i træk, og de har lige bygget butikken meget større osv. Så ved ikke om jeg ville kalde dem uprofessionelle. Har altid fået god behandling derinde, og det er mit indtryk at amdre har samme oplevelse.

• #14   17. okt 2015 problemer og dårlig service, er og plejer altså ikke at gå hånd i hånd med special i ålborg smiley

• #15   17. okt 2015 Hugo E, jeg fatter ingenting. smiley
    Du skriver: Bike shoppen og special har vist for mange problemer når man læser trust pilot og her.
    https://dk.trustpilot.com/review/www.specialmc.dk

• #16   17. okt 2015 Ja. Heroverer er en for fortæller en historie om Special jeg bestemt ikke er vild med. Hvorfor fatter du ikke det?
    Ingen siger noget skidt om Bille. Så er valget jo let smiley

• #17   17. okt 2015 Jeg har kun gode erfaringer med Bike - shoppen.

• #18   17. okt 2015 Ja Bille er dygtig og en flink og sympatisk fyr.
    Men der er også Larsen mc i Lystrup som Yamaha forhandler

• #20   18. okt 2015 Har købt min seneste mc ved bille og får lavet service og handler dele ved Bike-Shoppen, Har kun godt at sige om begge steder... smiley
    Bor tættere på Viborg end Skanderborg, så derfor Bike-Shoppen.

• Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 70
    #21   18. okt 2015 Special MC i Aalborg uden tvivl har været kunde der ude siden '97 super service, og de er altid klar til at hjælpe.

• Leif Borup L
    Leif Borup L Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 3 Emner: 1 Svar: 58
    #22   19. okt 2015 Bille i Skanderborg / Larsen mc i Lystrup.

• #23   21. okt 2015 Larsen MC i Lystrup er desværre ikke Yamaha forhandler og har heller ikke været det.
    Er ellers en god forhandler.

• #24   21. okt 2015 Jeg vil først og fremmest anbefale Banks MC i Holstebro eller Sostack i Rødekro.

Jeg har også et godt indtryk af Bille MC, men jeg mener ikke værkstedet er helt så godt som de to ovennævnte.

Bikeshoppen vil jeg ikke anbefale og Special har jeg ingen erfaringer med.

• Karin
    Karin Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #25   21. okt 2015 KS motor i Vejle smiley

Kommentér på:
Yamaha service jylland hvor?

Annonce