797 visninger
|
Oprettet:
Vinteropbevaring af MC i trekantsoråde {{forumTopicSubject}}
Jeg har noget overskydende plads i opvarmet garage.
Så hvis i mangler et sted hvor jeres kæreste eje skal sove vintersøvn.
Er der en mulighed her. Den vil stå trygt sammen med min egen, og måske er man heldig så kommer der en lille pocketbike til forår.
mvh SENNA
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 64 Svar: 610
Thumbs up til dig!!! :o)
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 207 Svar: 1.103
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 73
skal lige have taget nogle nye billeder.
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 73
Vinteropbevaring af MC i trekantsoråde