{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uden forsikring
  • #1   4. nov 2006 Ja. Den dækker ikke. Kort og godt.

• #2   4. nov 2006 Det samme som hvis du kører i sæsonen uden den er forsikret, som allerede nævnt smiley

• #4   4. nov 2006 Hvad er det for en forsikring?

Mange f.eks.min har ansvarsdækning året rundt, men ikke kasko ivintermånederne, og så er det ikke spor ulovligt.

• #6   4. nov 2006 >>Mads<<

Så har den jo stået inde i stuen.. Og der er det indbo'forsikringen der dækker... (Hvis forsikringen er i orden)... =8o)

• #7   4. nov 2006 Mads

Der er typisk tyveri / brand på dem i vinterperioden

• #8   5. nov 2006 Der sker ikke noget ved at blive taget udenfor sæson. Kaskoen dækker måske bare ikke, idet den er ofte er begrænset til, kun at dække 9 mdr. Hvis din MC er indregistreret har den en lovpligtig ansvars forsikring og den dækker hele året.

Ved TOP DK dækker din kasko forsikring ved tyveri og brand hele året. Hvis du kører i December, Januar eller Februar, er du kun dækket mod førerulykke, hvis du tegner en ekstra forsikring.
    Jeg har flere gange undersøgt ang., indboforsikring og dækning. Ved TOP vil de slet ikke dække kørertøjer på en indbo, idet køretøjet har sin egen forsikring.
    Kun din kasko kan brand og tyveri sikre din MC, uanset årstid. Det gælder IKKE at sætte den ind i huset ! (ved TOP DK)
    Stilstandforsikring tegner TOP heller ikke. SKOD

www.theducklings.dk

• #9   5. nov 2006 Mads:

Ingen kaskodækning er lidt forkert udtrykt - jeg skulle have skrevet ingen ulykkesdækning, bortset fra, hvis den får en skade hos reparatør under servicearbejde eller opbevaring.

Det er årsagen til, at den opbevares kontrolleret - dvs. for mit vedkommende delvis adskilt hjemme, i forholdsvis adskilt stand. Så har jeg ingen problemer, hvis jeg vil arbejde på den i vinterens løb. Dels skal den ikke transporteres, og dels kan vil den falde under indboforsikring, hvis "en del" af den bliver stjålet.

• #10   5. nov 2006 Undskyld at der først kommer et svar tilbage nu.. men mange tak for alle de gode svar..

ja det jeg mente med uden forsikring var hvis man kørte en tur i dec, jan eller feb hvad sker der så?? vil også lige sige at jeg har tryk tjeneste mænd hvis der tilfældigvis var nogle der kende til deres politik omkring det??

• #11   5. nov 2006
    Indbofordikring dækker aldrig en indregistreret motorcykel, men i vinterperioden dækker kaskoforsikringen det den plejer, undtaget kørseldskader.

Kommentér på:
Uden forsikring

Annonce