544 visninger
|
Oprettet:
Uden forsikring {{forumTopicSubject}}
Er der ikke nogle der ved hvad der sker hvis man bliver taget på MC uden for sæson??...
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 14
jun 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 992
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Mange f.eks.min har ansvarsdækning året rundt, men ikke kasko ivintermånederne, og så er det ikke spor ulovligt.
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.980
Så har den jo stået inde i stuen.. Og der er det indbo'forsikringen der dækker... (Hvis forsikringen er i orden)... =8o)
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.303
Der er typisk tyveri / brand på dem i vinterperioden
okt 2004
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 199
Ved TOP DK dækker din kasko forsikring ved tyveri og brand hele året. Hvis du kører i December, Januar eller Februar, er du kun dækket mod førerulykke, hvis du tegner en ekstra forsikring.
Jeg har flere gange undersøgt ang., indboforsikring og dækning. Ved TOP vil de slet ikke dække kørertøjer på en indbo, idet køretøjet har sin egen forsikring.
Kun din kasko kan brand og tyveri sikre din MC, uanset årstid. Det gælder IKKE at sætte den ind i huset ! (ved TOP DK)
Stilstandforsikring tegner TOP heller ikke. SKOD
www.theducklings.dk
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Ingen kaskodækning er lidt forkert udtrykt - jeg skulle have skrevet ingen ulykkesdækning, bortset fra, hvis den får en skade hos reparatør under servicearbejde eller opbevaring.
Det er årsagen til, at den opbevares kontrolleret - dvs. for mit vedkommende delvis adskilt hjemme, i forholdsvis adskilt stand. Så har jeg ingen problemer, hvis jeg vil arbejde på den i vinterens løb. Dels skal den ikke transporteres, og dels kan vil den falde under indboforsikring, hvis "en del" af den bliver stjålet.
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 99 Svar: 302
ja det jeg mente med uden forsikring var hvis man kørte en tur i dec, jan eller feb hvad sker der så?? vil også lige sige at jeg har tryk tjeneste mænd hvis der tilfældigvis var nogle der kende til deres politik omkring det??
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 2.189
Indbofordikring dækker aldrig en indregistreret motorcykel, men i vinterperioden dækker kaskoforsikringen det den plejer, undtaget kørseldskader.
Uden forsikring