{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kæde
  • #2   11. nov 2015 Clipseled kan find hold, så længe det er samlet korrekt, og kæden er lige.

  • #3   11. nov 2015 Som regl clipser man kæder op TIL 400cc . Derfra og op nitter man.
    Jeg ville aldrig selv vælge clips.


  • henrik S
    henrik S Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 25
    #4   12. nov 2015 har lige opdaget at det er en samle clips med 4 små gummi ringe er der en der kan forklare mig hvordan man samler dette og er det lim der er med der er ikke en brugsanvisning med derfor.

  • #5   12. nov 2015 Den lille pose "lim" er kædefedt der skal påsmøres leddet inden det samles, de 4 gummi ringe er til at forsegle leddet så feddet bliver inde i ledet.

    Det lyder ikke helt til at du har styr på hvordan det skal gøres, så jeg vil anbefale at du får en ven til at hjælpe dig, så du er sikker på at kæden er korrekt monteret.

    Skriv evt. her i tråden hvor du er fra, så plejer der at være nogen der melder sig til at hjælpe.


  • henrik S
    henrik S Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 25
    #6   12. nov 2015 nok det bedste tak

  • #7   12. nov 2015 Hvis man ikke ved hvordan et clipseled skal samles, så kan man næppe heller nitte en kæde ordentligt, og så er den ene ting ikke mere sikker end den anden.

    Sørg for leddet bliver presset nok sammen til, at rillerne til clipsen er fri. Clipsen skal skubbes på, uden der bliver vredet i den, og den lukket ende skal vende i kørselsretningen. Samles den ordentligt, og er kæden ikke justeret skævt, skal den nok holde.


  • #8   12. nov 2015 Ja og clipsen kan også sikres på diverse måder. Da jeg var i bilbranchen afrensede jeg den og så fik den lige et lag rudelim. På større cykler nitter jeg.
    Nitter du skal du have styr på hvorledes det presses sammen men det er ikke raket videnskab.
    Få en til at vise dig hvordan


  • henrik S
    henrik S Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 25
    #9   13. nov 2015 ok mange tak

Kommentér på:
kæde

Annonce