Brugt hjelm med visir gives væk??? Brugt hjelm med visir gives væk???
Jeg er en del af Fat-Randy RC Crew og vi har brug for en hjelm med visir i en hulens fart.
Vi laver videoer som bliver vist flere steder på nettet og vores produktion har fundet på en skør ide til vores næste film.
Vi skal bruge en hjelm med visir til et kort indslag. Det skal være en gammel hjelm som ikke skal leveres tilbage...
Den skal bruges i et indslag hvor en fra crewet skal kaste op i hjelmen med visiret nede.
Har du en hjelm som bare står i garagen og fylder, så kontakt mig endelig ASAP da vi skal bruge den allerede den 16 november til optagelse. Jeg afhenter på det meste af sjælland. Kontakt: webmaster@fat-randy.net
Se vores andre film på www.fat-randy.net
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 240
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.294
LOL
nov 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Hjemmesiden er ikke 100% færdig og den er ved at blive fixet, men vores videoer er at finde på siden!
PS: Hvis ikke jeg har en styrthjelm, så har jeg nok heller ikke en MC støvle der kan skides i... Men det er da en go ide til en kommende video :0)
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 684
nov 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Hvis det er til at sætte på uden problemer så gider jeg godt komme og hente den... Bare smid mig en mail med info. Min mail står i første post
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 684
dec 2003
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 341
Godt du fandt hvad du søgte Sune. Held og lykke med filmen :\
Brugt hjelm med visir gives væk???