553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Søren M
Søren M
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12

Valg af mc. Valg af mc.

Hvad synes i der vil være det bedste køb. Tænker på en honda cbr 1100 blackbird. Men kunne også godt tænke mig at prøve en v2, så tænkte på Honda 1000 vtr eller aprilla RSV mille 1000. Men har bare på fornemmelsen at en motor med 4 cylinder er mere holdbar end en med 2.
Ved ikke om det er rigtig, hvad synes i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af mc.
  • #1   9. nov 2006 tror ikke at du skal regne med at holdbarheden er bedre på en 4-cyl. det er vist meget lige om det er det ene eller andet . vedligehold er jo altafgørende i den sidste ende .
    når du skriver vtr mener du så sp1 eller firestorm ??.
    sp1 er jo klart den stærkeste af dem .men også dyrest jo.
    stod JEG og havde de valg du der skriver så tog jeg vtr (hvis du mener sp1) .

• #2   9. nov 2006 Hvis vi lige ser bort fra sofistikerede italienske racer-V2, så tror jeg i generelle vendinger du tager fejl.

V2 giver en stejlere momentkurve end de fleste R4, dermed bedre bundtræk og kørsel ved færre rpm. Det slider alt andet mindre.

Denne betragtning forudsætter selvfølgelig, at man vil det samme med cyklerne.

Handler det fordig som kører om, at knurre afsted over 6000 rpm, vil en R4 nok være stærkest

• Søren M
    Søren M Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #3   9. nov 2006 Det er en Firestorm jeg mener

• #4   9. nov 2006 Du ska da bare købe min Buell ven smiley

• #7   10. nov 2006 Hej
    Der er ikke så megen sammenligning i de cykler du nævner. Honda Blackbird og Aprilia'en er jo to vidt forskellige cykler. Hondaen er en decideret touringmaskine som du kan køre på i flere dage hvorimod Apriliaen er en racer som elsker de små sogneveje og hvor det skal gå meget stærkt i de skarpe sving. Vtr'en er en meget godmodig slags og måske også lidt nemmere at køre og er en mellemting mellem en sportsmaskine og en touringmaskine. Så alt i alt er det dit behov der må afgøre hvilken maskine du skal vælge.
    Held og lykke med dit valg hvad det så må ende med.

Mvh
    poul

Kommentér på:
Valg af mc.

Annonce