{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drosling af CBR600, F1?
  • #1   2. dec 2015 Den model der har kun 85hk da det er en PC19,
    PC23 har 93hk men de hedder begge 2 F1 og ligner hinanden.
    Faktum er, den kan godt drosles, og at den aldrig har haft 96hk som i annoncen.
    Mit råd er, betal hellere lidt ekstra for en som er i bedre stand. Kosmetisk ligner den der lort, og det afspejler desværre ofte hvordan den er vedligeholdt, og den generelle stand.
    Ganske vidst er den billig, men det løber afsindig stærkt når man skal renovere op til en fornuftig stand.


  • #2   2. dec 2015 Det er bare budgettet pt.
    Samtidig med det, har jeg fået den pruttet lidt ned, så der er ekstra til kommende renovering/forbedringer.
    Det er første mc, så tænker at det er et godt bud smiley


  • #3   2. dec 2015 Selve modellen er uden tvivl en mega god cykel, min kæreste har selv en.
    Vær dog opmærksom på mislyde fra gearkassen.
    Man skal blot ha med i tankerne at 2 nye dæk er cirka 1600kr kædekit 1300kr service med olie, filter, tændrør og diverse væsker 1000-1300kr, komplet bremser cirka 5000kr, pakdåser i forgaffel 500kr osv osv Alt sammen plus arbejdsløn hvis man ikke selv kan rode det.
    Dertil kommer evt drosling som jeg mener beløber sig til cirka 2000kr

    Men kan du rode med det selv, og arbejde lidt for at finde delene de rigtige steder til den rigtige pris, så kan du sagtens få en hæderlig cykel ud af det.


  • #4   2. dec 2015 Dertil kommer forsikring, vægtafgift og udstyr hvis ikke du allerede har det? Det er ikke billigt at køre motorcykel...

  • #5   2. dec 2015 Haha. Det ved jeg godt. Har heller ikke kortet endnu smiley
    Det er også derfor indkøbs prisen ikke er den højeste smiley


  • #6   2. dec 2015 Ifølge synsraporten har den kun gået 1000 km de sidste 8 år. Virker lidt besynderligt

    http://www.nummerplade.net/soeg/?regnr=am81253


  • #7   2. dec 2015 Har jeg også tænkt mig at hører om, når jeg skal se den smiley

  • #8   2. dec 2015 til 7000, er der sku intet at miste... Det er bare at gøre det smiley

  • #9   3. dec 2015 Bare vær opmærksom på at plast i bare nogenlunde stand er nærmest umuligt at skaffe til dem der, samt dele ud over slid dele også kan være lidt svære at finde i god stand, og knastkæden kan rasle, som på så mange andre Honda, det er dog tit kun strammeren, men kan også være kæden.
    Men ellers kører de nu meget godt


  • #10   3. dec 2015 Det vil jeg tage højde for, nu hvor jeg skal se den senere.
    Tusinde tak for tilbagemeldingerne


  • #11   3. dec 2015 Du kan nemt komme til at døje med at finde drosselkit til 48 hk til sådan en gammel maskine så det er noget noget du skal undersøge før købet.

  • #12   3. dec 2015 Tvivler som #11 på at du kan finde et 48 hk kit til den. Førhen begrænsede man til 34 hk, så hvis du finder et kit, så er det højst sandsynlig sådan et. Hust at droslings kit kun kan købes fra nye, da mc'en skal stå med stel nr. i kittets godkendelses attest fra fabrikanten.

    Derudover er det vist en fin mc, men kan som andre nævner være meget svær at få stumper til.


Kommentér på:
Drosling af CBR600, F1?

Annonce