{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.737 visninger | Oprettet:

Vil ikke starte efter drosling er fjernet. CBR600 F2 {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter.

Har en kammerat, som har købt en CBR600 F2, som var droslet med skiver i karburatorgummiet.

Vi fjernede skiverne og satte de originale skiver i.
Prøvede at starte den op og der var ingen problemer. smiley

Vi går ind og spiser aftensmad og da vi kommer ud igen vil hun ikke starte. - Eneste forskel er, at vi har haft bagpotten af og smurt lidt udstødningspasta på røret, for at lave det tæt.

Hun giver lige et lille "jeg starter næsten" host fra sig engang i mellem, men ellers er det kun starteren, som kører.

Skyder fra udstødningen med en god flamme ind i mellem.

HVAD ER DER SKET? OG HVAD SKAL DER SKE??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke starte efter drosling er fjernet. CBR600 F2
Kommentér på:
Vil ikke starte efter drosling er fjernet. CBR600 F2

Annonce